Trek
Dat is wel een dingetje, ik wil voorkomen dat ik nog ergens wat materiaal moet gaan bewerken. Ik heb zeker niks tegen een chinees stuurtje, maar ik ben wel opzoek naar een oplossing die gewoon mooi aansluit. Ik herken tgrouwens wat je zegt over een smaller stuur, ik ben al smaller gegaan en rij met 40cm, echt zoveel fijner voor mij.
Eerst m'n hoofd maar breken over SRAM of Shimano. Of als Gaston nog langskomt deze maand dan wordt het makkelijk: Campagnolo super record
Eerst m'n hoofd maar breken over SRAM of Shimano. Of als Gaston nog langskomt deze maand dan wordt het makkelijk: Campagnolo super record
-
- Forum-lid HC
Die spacers kan je 3d geprint bestellen. Heeft een vriend van mijn ook gedaan voor een enve stuur op een trek checkmate. Ziet er gewoon uit zoals het hoort
-
- Forum-lid
Kun jij mij wat meer vertellen of dat 3D, zou mijn Emonda AL graag willen uitrusten met een ander stuur dan gebruikelijk
-
- Forum-lid
Ik heb er inderdaad folie onder geplakt. De fiets blijft gewoon schoon hoor. Overigens vind ik de spatborden na een paar ritten toch niet zo top als ik aanvankelijk dacht. Vooral het voorspatbord loopt nog wel eens wat scheef door trillingen, en dan tegen de band aan. Volgend seizoen koop ik gewoon de spatborden van Trek die je aan het frame kan schroeven (maar daar kon ik nu niet goed aankomen)leon1 schreef: ↑10 dec 2024 12:10Heb je beschermende folie onder de montagepunten geplakt? Anders krijg je meer doffe plekken in de lak dan je lief is (is mijn ervaring met deze spatborden). Deze spatborden helpen zeker met droog blijven. De fiets krijgt er alsnog wel van langs omdat het spatbord voor erg kort is en achter niet doorloopt tot op de trapas.Brabobikert schreef: ↑16 nov 2024 10:39 Mijn fiets werd steeds erg vies, niet goed voor de fiets en steeds schoonmaken is vervelend. Ik heb als oplossing spatbordjes gemonteerd en dat scheelt echt alles:
Trek Domane
Cannondale Trail
Cannondale Trail
-
- Forum-lid
@remy ben benieuwd..scheelt mij toch teveel met de originele RSL …is het ook veilig..zie bv. dat merken als SUP ook One gebruiken?
Iets later maar hierbij de beloofde foto's.
Ik gebruik het stuur nu een jaar en heb geen enkel probleem ervaren. Ook met trekken en duwen aan het stuur met mijn 85+ kilo heb ik niet het gevoel dat het onveilig is. Stuur voelt stevig aan, is op het oog netjes afgewerkt en werd ook netjes verpakt verzonden.
(Let even niet op de spacers op het stuur, ben mijn positie iets aan het veranderen en wil eerst zeker weten dat ik lekker zit voor ik de vorkbuis afzaag.)
Ik gebruik het stuur nu een jaar en heb geen enkel probleem ervaren. Ook met trekken en duwen aan het stuur met mijn 85+ kilo heb ik niet het gevoel dat het onveilig is. Stuur voelt stevig aan, is op het oog netjes afgewerkt en werd ook netjes verpakt verzonden.
(Let even niet op de spacers op het stuur, ben mijn positie iets aan het veranderen en wil eerst zeker weten dat ik lekker zit voor ik de vorkbuis afzaag.)
-
- Forum-lid
Ziet er zeker mooi uit, mooi stuurtje hoor!
Trek Domane
Cannondale Trail
Cannondale Trail
Dit lijkt me THE ONE te zijn en niet One.Vliegende ton schreef: ↑16 dec 2024 22:40 @remy ben benieuwd..scheelt mij toch teveel met de originele RSL …is het ook veilig..zie bv. dat merken als SUP ook One gebruiken?
Ook een ander logo.
Dus SUP gebruikt deze niet.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ziet er netjes uit!
Maar The One is dan ook geen goedkoop china stuurtje. Die zijn inmiddels wel serieus geprijsd.
Maar The One is dan ook geen goedkoop china stuurtje. Die zijn inmiddels wel serieus geprijsd.
Less is bore