Wij eten soms "patat", noem ik het een keer frites, moet het toch patat zijn.rikkert schreef: ↑17 dec 2024 08:11Patat, Jans, het is patatJans schreef: ↑16 dec 2024 23:06 Daar gaat het toch niet om, jij wilde dat de overheid zich bezig houdt met te zware mensen. Maar als het over jou gaat, plots geen inmenging van de overheid meer. Hett verbaast me niet.
Alleen BTW verlaging is wel heel makkelijk gedacht. Wortelen voor het hele gezin is al goedkoper dan frites. 10ct per kilo goedkoper en plots eten ze worteltjes?
Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Haha, dat sowiso.
Die studententijd ligt (helaas....) al heel ver achter mij.
Ik drink nu omdat ik het lekker vind. Een koud witbier in de zomer, of een lekkere LaTrappe Quadrupel op een koude winteravond.
Er gaan ook weken voorbij dat ik geen druppel alcohol nuttig. Denk dat koffie bij mij een grotere vergiftiger is.
Persoonlijk heb ik meer last van het vrijwel oneindige aanbod aan lekkere dingen die deze maanden worden aangeprezen en aangeboden. Een goedkoop stuk wittebonenspijs banketstaaf kan ik prima laten liggen, maar een goed stuk met amandelspijs wordt dan toch weer lastiger Goed kerstbrood idem en zo zijn er nog wel een paar dingen. Zelfs als ik er op let komt er stiekum toch teveel binnen (aldus mijn weegschaal ).
Less is bore
(wederom) speeltjes voor de pup en trainingskoekjes. Hem hoor je niet over betutteling trouwens
Ja, de lekkere dingen is wel een ding. Ik heb me dit jaar redelijk ingehouden met de pepernoten en dergelijke. Maar inderdaad de kerst... gelukkig heb ik een drukke kerstvakantie voor de boeg (een huis leegruimen), dus ik denk dat ik veel beweging, weinig zitten en tussendoor weinig snoepen voor de boeg heb. Dus de kerstkilo's blijven binnen de marge. En al die suiker is ook niet best, dus daarmee compenseer ik geen alcohol wel weer weg.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Door die flessen wijn is dit topic wel weer aardig ontspoord. Terwijl ik niet eens wijn heb gekocht als relatiegeschenk
Het is een tasje van de bakker geworden... En voor daar weer een discussie over komt: ja, als je daar te veel van eet krijg je hart- en vaatziekten. En zo kunnen wel nog wel even doorgaan, haha.
on-topic: wifi mesh dingeses Kijken of we de blinde vlekken uit huis kunnen halen. En kijken of we "geen wifi-tijden" in kunnen stellen voor de bovenverdieping.
Het is een tasje van de bakker geworden... En voor daar weer een discussie over komt: ja, als je daar te veel van eet krijg je hart- en vaatziekten. En zo kunnen wel nog wel even doorgaan, haha.
on-topic: wifi mesh dingeses Kijken of we de blinde vlekken uit huis kunnen halen. En kijken of we "geen wifi-tijden" in kunnen stellen voor de bovenverdieping.
-
- Forum-lid HC
Stop een keer bij Vreugdenhil in Maasdijk. Tering duur, ik geloof 13 euro voor een brood.daniel1975 schreef: ↑17 dec 2024 09:37 Goed kerstbrood idem en zo zijn er nog wel een paar dingen. Zelfs als ik er op let komt er stiekum toch teveel binnen (aldus mijn weegschaal ).
Maar echt, alles klopt, de smaak, de structuur, de ingrediënten. Zelden zo,n brood gegeten.
Hoelang zit die daar al?
Mijn vrouw werkte in de jaren 90 in Maasdijk bij een teler en daar zat in kerstpakket ook altijd een verschrikkelijke lekkere kerststol.
Van "Sinterklaas" een waardebon van de slijterij gehad, mijn vaste adres voor de betere soorten Whiskey en Whisky. Deze keer viel de keuze (na advies en proefrondes) op LAGG Corriecrave. Heerlijk, turf (peat) en een fijne samenstelling van smaken. Gerijpt op sherryvaten, dus zacht van karakter en een heerlijke nasmaak. Met mate(n) drinken want wel 55% alcohol.
https://www.laggwhisky.com/our-whiskies ... ie-edition
Ook klein cadeautje voor mezelf voor het behalen van fiets-streefdoel (13k).
Dogma F
Deze ken ik nog niet. Arran vind ik daarentegen erg lekker. Zal er eens naar kijken als ik weer wat haal.Ramon73 schreef: ↑17 dec 2024 14:27 Van "Sinterklaas" een waardebon van de slijterij gehad, mijn vaste adres voor de betere soorten Whiskey en Whisky. Deze keer viel de keuze (na advies en proefrondes) op LAGG Corriecrave. Heerlijk, turf (peat) en een fijne samenstelling van smaken. Gerijpt op sherryvaten, dus zacht van karakter en een heerlijke nasmaak. Met mate(n) drinken want wel 55% alcohol.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/