Het grote bezorgdiensten review topic
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het ligt echt enorm aan de verzender. Gisteren Plein.nl, recent Mantel, Bol: gaat allemaal goed en zelfs in de drukte binnen beloofde termijn. 2x kleinere webshop en dat was foute boel.
Less is bore
Ja, op zich vanuit bedrijfsoogpunt snap ik dat wel. Je probeert al je klanten tevreden te houden, maar als je moet kiezen in deze drukke tijden, gaan de grote jongens toch voorrang krijgen. Als bol zaken gaat doen met een andere vervoerder, dan is dat echt veel geld voor zo'n vervoerder. Als de site kekkemeukvantantetruus.nl wisselt van vervoerder, ach dat overleven ze wel. En bij de andere vervoerders staan die ook achter in de rij.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Veel kleine verzenders liften mee op contracten van grote verzenders weet ik.
zelf weer een prima ervaring met DHL Express.. not. bandjes besteld bij Bike-Discount, relatief vlot verzonden en gisteren bezorgd. Geen probleem zou je denken.
Maar... ik heb geen idee waar ze bezorgd zijn en dat is in ieder geval niet bij mij of mijn buren en de track an trace geeft nul info behalve bezorgd. Vraag ik de delivery note op staat er ook alleen maar afgeleverd en geen nummer of naam...
zelf weer een prima ervaring met DHL Express.. not. bandjes besteld bij Bike-Discount, relatief vlot verzonden en gisteren bezorgd. Geen probleem zou je denken.
Maar... ik heb geen idee waar ze bezorgd zijn en dat is in ieder geval niet bij mij of mijn buren en de track an trace geeft nul info behalve bezorgd. Vraag ik de delivery note op staat er ook alleen maar afgeleverd en geen nummer of naam...
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Gisteren zou mijn bouwstofzuiger worden bezorgd bij postnl punt bij de Karwei. Krijg ik in de ochtend een mail dat ie vertraagd is (had ik al verwacht, in deze tijd). Krijg ik gistermiddag een mail dat ie er toch is. Soms verbazen ze je, overigens was het via CoolBlue.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Kan het wel even aan mijn zoon straks vragen als je mij privé de gegevens doorgeeft.depoldertoerist schreef: ↑19 dec 2024 08:10 Veel kleine verzenders liften mee op contracten van grote verzenders weet ik.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
oh dat zou top zijn want Bike-discount heeft nog geen antwoord voor me. ik stuur je even een PB.
Zie pb.Indien opgelost zal ik het hier ook plaatsen.depoldertoerist schreef: ↑19 dec 2024 09:57 oh dat zou top zijn want Bike-discount heeft nog geen antwoord voor me. ik stuur je even een PB.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hadden wij hier ook. Uiteindelijk heeft de verzendende partij het voor ons opgelost, maar het is wel waardeloos.depoldertoerist schreef: ↑19 dec 2024 08:10
Sommige bezorgers doen gewoon maar wat, ongeacht welke vervoerder.
Less is bore
exactdaniel1975 schreef: ↑19 dec 2024 15:36
Sommige bezorgers doen gewoon maar wat, ongeacht welke vervoerder.
Ik laat het tegenwoordig bij een afhaalpunt bezorgen en niet meer thuis.
Indien je een melding krijgt bezorgd en het is niet bezorgd ook niet bij de buren etc ga de volgende dag naar een afhaalpunt van betreffende bezorgdienst.
Indien je een melding krijgt bezorgd en het is niet bezorgd ook niet bij de buren etc ga de volgende dag naar een afhaalpunt van betreffende bezorgdienst.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
ik laat normaal altijd bij een ophaalpunt bezorgen, ook als ik thuis ben.. maar zag nu sd optie niet en kon ook aanpassen oo dag van de levering.
Inmiddels is na communicatie met BD het pakketje gevonden.. het ligt bij een afhaalpunt ergens aan de andere kant van het dorp... best bijzonder want dat is echt niet in de buurt.. zonder kaartje of QR code of mail met info zou je dat dus zelf echt nooit bedenken..
Inmiddels is na communicatie met BD het pakketje gevonden.. het ligt bij een afhaalpunt ergens aan de andere kant van het dorp... best bijzonder want dat is echt niet in de buurt.. zonder kaartje of QR code of mail met info zou je dat dus zelf echt nooit bedenken..