Hun marketing programma werkt in ieder geval goed. Hier nog een review.
https://www.fietssport.nl/magazine/mate ... snavigatie
Cycling One computer, gaat dit wat worden?
Dit zijn toch niet echt diepgaande reviews zonder een realistische blik. Conclusies dat het de status quo moeilijk gaat maken lijkt me nog wat naïef. Het enige commentaar wat ik lees is de (veel te lichte) kritiek op de keuze voor een apart soort oplaadpunt. Hoe verhoudt hij zich tot Garmin qua navigatie? Hoe zijn de trainingsfuncties? Hoe werkt de besturing met de app? Etc. Veel Nederlandse reviews zijn toch echt meer een soort infomercial dan een daadwerkelijke review.
- CampaYolo
- Forum-lid
Is het overdreven om te stellen dat zo'n onconventionele lader iets van 20 jaar terug is?
Ik krijg er bijna nostalgische gevoelens van.
Ik krijg er bijna nostalgische gevoelens van.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Als nostalgie je ding is heb ik nog een mooie wegenkaart voor je! Op te vouwen totdat het in je achterzak past en lichter dan een Garmin
Maar ja, is het een keuze geweest om iets cools/unieks te willen maken en hebben ze zich daar vervolgens in verslikt ? Om vervolgens tot een oplossing te komen die nog binnen de al uitgezette technische stappen valt. Daar hebben start ups wel eens last van heb ik ervaren in mijn werkende leven.
Commentaar leveren is natuurlijk makkelijk vanaf de zijlijn, maar het is jammer te zien dat ze op bepaalde punten de boot lijken te missen; ik had wel oren naar iets nieuws dat ook nog eens uit Nederland kwam.
Maar ja, is het een keuze geweest om iets cools/unieks te willen maken en hebben ze zich daar vervolgens in verslikt ? Om vervolgens tot een oplossing te komen die nog binnen de al uitgezette technische stappen valt. Daar hebben start ups wel eens last van heb ik ervaren in mijn werkende leven.
Commentaar leveren is natuurlijk makkelijk vanaf de zijlijn, maar het is jammer te zien dat ze op bepaalde punten de boot lijken te missen; ik had wel oren naar iets nieuws dat ook nog eens uit Nederland kwam.