Beleid tav 'reacties verwijderen'
- daniel1975
- Forum-lid HC
Er gebeuren helaas genoeg dingen in de wereld waardoor de nuance in een discussie snel verloren is. Vanavond helaas weer triest voorbeeld. Dus denk dat we daar gewoon vandaan moeten blijven.
Less is bore
-
- Forum-lid
Mijn voorkeur heeft het als berichten (ik tel in deze draad al 6 berichten) die niets met het onderwerp te maken hebben niet verwijderd worden, maar voorzien worden van de tekst "Tekst verwijderd vanwege afdwalen" zodat de naam zichtbaar is, en draaideur-afvalligen een welverdiende plaats tegemoet kunnen zien, op het rustbankje buiten dit forum.
Dit vind ik wel leuk: "berichten .... niet verwijderd worden" en dan een tekst toevoegen "Tekst verwijderd vanwege afdwalen" dus de tekst moet wel verwijderd worden maar de "dader" moet blijven staan?Klein_Verzet schreef: ↑21 dec 2024 13:30 Mijn voorkeur heeft het als berichten (ik tel in deze draad al 6 berichten) die niets met het onderwerp te maken hebben niet verwijderd worden, maar voorzien worden van de tekst "Tekst verwijderd vanwege afdwalen" zodat de naam zichtbaar is, en draaideur-afvalligen een welverdiende plaats tegemoet kunnen zien, op het rustbankje buiten dit forum.
-
- Forum-lid
Scherp Jans