Speedrockers zijn idd fijn, maar zien er iets minder clean uit dan een vaste set.
Zijn de SKS spatborden niet ontworpen om in het geval van ene tak meteen los te laten zodat ze niet kapot gaan?
edit: klaastuin was me voor
Beste spatbord voor gravelbike met nokjes
- unrealistic
- Forum-lid
ik ben zelf erg tevreden met mijn Bleumels.
In de maat 45 heb je SKS Bluemels Stingray.
Deze zijn volgens mij gelijk aan de Stripes maar dan ietsjes smaller en vooral een stuk goedkoper.
Ze hebben streepjes in groen, blauw of rood.
Ik was € 30 kwijt inclusief verzenden.
Deze passen prima in mijn gravelbike (Topstone 2023) met 40mm banden.
In de maat 45 heb je SKS Bluemels Stingray.
Deze zijn volgens mij gelijk aan de Stripes maar dan ietsjes smaller en vooral een stuk goedkoper.
Ze hebben streepjes in groen, blauw of rood.
Ik was € 30 kwijt inclusief verzenden.
Deze passen prima in mijn gravelbike (Topstone 2023) met 40mm banden.
Bearded rookie, nu ook op de gravel.
-
- Forum-lid
Uiteindelijk toch voor de bontrager NCS gegaan.
De spatborden heb ik gisteren gemonteerd. Dit ging vrij soepel. Ik heb er de tijd voor genomen en binnen een uurtje waren de spatborden gemonteerd.
Vandaag was het ideaal weer om ze te testen. Na een km of 5 liep het spatbord voor aan. Deze had ik toch net te weinig clearance gegeven. Met de multitool aan de slag en na een min of 5 kon ik weer door.
Vandaag verhard en onverhard gereden en de eerste indruk is erg goed. Ik zou ze zeker aanraden.
De spatborden heb ik gisteren gemonteerd. Dit ging vrij soepel. Ik heb er de tijd voor genomen en binnen een uurtje waren de spatborden gemonteerd.
Vandaag was het ideaal weer om ze te testen. Na een km of 5 liep het spatbord voor aan. Deze had ik toch net te weinig clearance gegeven. Met de multitool aan de slag en na een min of 5 kon ik weer door.
Vandaag verhard en onverhard gereden en de eerste indruk is erg goed. Ik zou ze zeker aanraden.