Orbea
Ik had ze toch liggen, dus toch de stickers op de fiets geplakt.
In real life is het net iets subtieler dan op foto vind ik.
Ik zie wel wat ik er later zelf van vind, stickersetje was 25 euro.
Al zou ik weer naar zwarte bandjes durven gaan ook.
-
- Forum-lid
Mijn M21ELTD is binnen: Sram Force, Oquo Ltd 45, Vision Metron Arc 5D, Selle Italia SLR Superflow Boost, Conti GP5000, etc. 7,3 kg zoals op foto.
P.s. Geen idee hoe je foto's kunt posten. Pagina wordt grijs na alle stappen, zonder foutmelding of reden. Ik dacht dat ik me er aardig in had verdiept, maar geef het op.
P.s. Geen idee hoe je foto's kunt posten. Pagina wordt grijs na alle stappen, zonder foutmelding of reden. Ik dacht dat ik me er aardig in had verdiept, maar geef het op.
Achteraf is elke fietstocht leuk.
https://nl.imgbb.com/Beam me up, Scotty schreef: ↑21 dec 2024 15:49 Mijn M21ELTD is binnen: Sram Force, Oquo Ltd 45, Vision Metron Arc 5D, Selle Italia SLR Superflow Boost, Conti GP5000, etc. 7,3 kg zoals op foto.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Idd op een foto hosting site zoals bovenstaande of vgy.com, dan de [IMG] code kopiëren en plakken.
-
- Forum-lid
Dank voor het meedenken. Teveel gedoe en registratierisico's naar mijn gevoel. Sorry lieve fietsgenoten.
-
- Forum-lid