Ts toch wel een Baas hoor, 3de rij starten en binnen 5 bochten vooraan rijden.
En binnen 3 minuten 6 seconden voorop rijden.
Fiets Magazine nr. 1-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Zegt vooral iets over het belachelijk lage niveau van de rest. Ik zeg al jaren dat al die Yserbietjes blij mogen zijn dat ze hier hun boterham mee kunnen verdienen. Zet ze in een discipline met meer concurrentie en ze hadden al lang met hun brooddoos naar hun werk gereden.
Ik had nog een beetje de hoop dat de echte crossers echt konden crossen.
Denk jij nou echt dat die opmerkingen voorbehouden zijn aan dit forum?? Sorry, we kunnen weer poeslief zijn voor die andere 'profs', maar datis niet mijn aard. Ze worden gewoon belachelijk gemaakt door MVDP en zo zou de commentaar in andere sporten ook klinken.koeroeur schreef: ↑22 dec 2024 16:34 Straf dat na een mooie cross waarbij het genieten was van zowel Mathieu als de rest de denigrerende opmerking in het rond vliegen. Helaas stilaan typerend voor dit forum Toch mooi een cross met wereldkampioen op 1 en Europees kampioen op 2.
Yserbietje zou iedereen hier naar huis rijden.
Waarom zou hij blij moeten zijn? Het staat iedereen vrij om het ook te doen. Er zal wel een reden zijn dat weinigen het ook doen.
Het is niet omdat er een supertalent meedoet, dat de rest prutsers zijn.
Blij dat Nys weer eens een deftige cross reed