Bij statistieken kan je wel vinkjes zetten.Kornuit schreef: ↑22 dec 2024 19:03 Weet iemand hoe het zit met de privacy settings van Strava?
Ik heb mijn profiel zichtbaar voor alleen volgers, dus iemand moet mij volgen om mijn profiel en activiteit te bekijken.
Nu heb ik de activiteiten op zichtbaarheid "iedereen". Dus ook niet volgers kunnen mijn activiteiten zien. Wat zien ze dan precies als ze mijn profiel bekijken?
Ik kan de activiteiten ook op zichtbaarheid "volgers" zetten, maar dan telt het weer niet mee voor challenges en kan je ook niet zien als ik de rit met anderen heb gereden.
Ik wil dus eigenlijk op "iedereen" hebben, maar wel dat niet iedereen mijn profiel kan bekijken hoeveel uren ik per week train etc.
Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Mijn vraag ging niet over het verbergen van statistieken, ik weet hoe dat werkt.nijkie schreef: ↑22 dec 2024 20:14Bij statistieken kan je wel vinkjes zetten.Kornuit schreef: ↑22 dec 2024 19:03 Weet iemand hoe het zit met de privacy settings van Strava?
Ik heb mijn profiel zichtbaar voor alleen volgers, dus iemand moet mij volgen om mijn profiel en activiteit te bekijken.
Nu heb ik de activiteiten op zichtbaarheid "iedereen". Dus ook niet volgers kunnen mijn activiteiten zien. Wat zien ze dan precies als ze mijn profiel bekijken?
Ik kan de activiteiten ook op zichtbaarheid "volgers" zetten, maar dan telt het weer niet mee voor challenges en kan je ook niet zien als ik de rit met anderen heb gereden.
Ik wil dus eigenlijk op "iedereen" hebben, maar wel dat niet iedereen mijn profiel kan bekijken hoeveel uren ik per week train etc.
Ik wil weten wat er zichtbaar is van mijn profiel voor niet volgers als ik deze op "zichtbaar voor alleen volgers" en wanneer ik de activiteiten op zichtbaarheid "iedereen" heb staan.
Ik zou zeggen lees eens goed door wat er staat geschreven over privacy: https://support.strava.com/hc/nl/articl ... en-privacyKornuit schreef: ↑23 dec 2024 10:46Mijn vraag ging niet over het verbergen van statistieken, ik weet hoe dat werkt.nijkie schreef: ↑22 dec 2024 20:14Bij statistieken kan je wel vinkjes zetten.Kornuit schreef: ↑22 dec 2024 19:03 Weet iemand hoe het zit met de privacy settings van Strava?
Ik wil weten wat er zichtbaar is van mijn profiel voor niet volgers als ik deze op "zichtbaar voor alleen volgers" en wanneer ik de activiteiten op zichtbaarheid "iedereen" heb staan.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Van de week werd mijn Zwift segment niet in de lijsten opgenomen omdat ik de privacyzone had ingesteld op iets van 300 meter van start en finish
Was zoeken om die zones eraf te halen.
Per rit bekijk ik altijd of ik hem openbaar zet of niet, al dan niet na toevoegen plaatjes. 1 segment is een flauw stadsparksegment waar ik local legend op wil zijn, dan moet ik mijn boodschappenrit open zetten.
Was zoeken om die zones eraf te halen.
Per rit bekijk ik altijd of ik hem openbaar zet of niet, al dan niet na toevoegen plaatjes. 1 segment is een flauw stadsparksegment waar ik local legend op wil zijn, dan moet ik mijn boodschappenrit open zetten.
Niet zijken maar reiden !
-
- Forum-lid
Waarom kan ik mezelf of mijn vrienden niet zien in het klassement 'Ik volg'?
Met uitzondering van het filter 'Mijn resultaten' tonen onze klassementfilters alleen segmenttijden van activiteiten die zijn ingesteld op 'Iedereen'. Je kunt je tijden niet zien in de andere segmentfilters (vandaag, deze maand, volgers, leeftijd, enz.) als je activiteiten zijn ingesteld op 'Volgers' of 'Alleen jij'.
Waarom kunnen mensen die geen lid van Strava zijn, mijn activiteitsdetails niet zien wanneer ik de link deel?
Activiteiten van gebruikers die hun privacyinstellingen hebben gewijzigd in 'Volgers', zijn niet zichtbaar voor uitgelogde gebruikers. Als je je activiteiten wilt delen met gebruikers die niet op Strava zijn, kun je met de 'Delen'-functie een afbeelding van je route met een statische overlay genereren. Je kunt ook de instellingen van je profiel wijzigen in 'Iedereen', maar dit heeft invloed op andere aspecten. Voor meer informatie over de privacyinstellingen van je profiel kun je dit artikel lezen.
Is dit wat je bedoelt?
Met uitzondering van het filter 'Mijn resultaten' tonen onze klassementfilters alleen segmenttijden van activiteiten die zijn ingesteld op 'Iedereen'. Je kunt je tijden niet zien in de andere segmentfilters (vandaag, deze maand, volgers, leeftijd, enz.) als je activiteiten zijn ingesteld op 'Volgers' of 'Alleen jij'.
Waarom kunnen mensen die geen lid van Strava zijn, mijn activiteitsdetails niet zien wanneer ik de link deel?
Activiteiten van gebruikers die hun privacyinstellingen hebben gewijzigd in 'Volgers', zijn niet zichtbaar voor uitgelogde gebruikers. Als je je activiteiten wilt delen met gebruikers die niet op Strava zijn, kun je met de 'Delen'-functie een afbeelding van je route met een statische overlay genereren. Je kunt ook de instellingen van je profiel wijzigen in 'Iedereen', maar dit heeft invloed op andere aspecten. Voor meer informatie over de privacyinstellingen van je profiel kun je dit artikel lezen.
Is dit wat je bedoelt?
Vraagje, kan ik in Strava instellen dat mijn wandelingen via Apple Watch wel automatisch geupload worden naar Strava maar niet zichtbaar in mijn feed?
Sommige wandelingen zet ik dan wel handmatig aan.
Ik wil graag alle activiteiten meenemen in strava analyses en gegevens maar de wandelingen zijn vaak niet echt het delen waard.
Sommige wandelingen zet ik dan wel handmatig aan.
Ik wil graag alle activiteiten meenemen in strava analyses en gegevens maar de wandelingen zijn vaak niet echt het delen waard.
- CampaYolo
- Forum-lid
Ik zet alle activiteiten standaard op prive.
Dan zet ik ze later op openbaar indien ik het wil delen, zo kan ik ook rustig de foto's er bij zetten en een stomme naam bedenken.
Dan zet ik ze later op openbaar indien ik het wil delen, zo kan ik ook rustig de foto's er bij zetten en een stomme naam bedenken.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Ritten/wandelingen die je op privé zet gaan wel bij Strava-totalen en komen op Veloviewer door. Ze tellen niet mee voor ranglijsten of local legends. (Ik heb mijn profiel verder wel helemaal openbaar, n=1)
Niet zijken maar reiden !
Aah daar was ik mee bezig afgelopen zomer. Niet zo relevant meer voor nu, dus de activiteiten op prive gezet. Thanks!
Zo doe ik het ook. Een stomme naam bedenken duurt vaak langer dan de rit zelf geduurd heeft.
hun fietsen.