Veldrijden 2024 - 2025
-
- Forum-lid HC
Buiten zijn fysiek is het ook vooral mentaal. Dat is met alle grote topper zo.
Pogi heeft dat ook, EV ook VA wat minder.
VA is toch fysiek misschien wel een van de allersterkste. Nu heeft ie natuurlijk pech dat VDP net ff wat explosiever is in die eerste meters.
Je moet fysiek ook een beetje geluk hebben met je sprint krachten.
Stel dat VDP een veel mindere sprinter is, dan had ie maar een halve erelijst gehad.
Je hebt gewoon pech als goede/topwielrenner in dit tijdperk met die mannen.
En andere jongere moeten het ook gewoon gaan doen, nu niet voor plek 2 gaan rijden of 3, 4, 5.
Gewoon mee, dan maar kapot en 15de, vooral op de weg. Dan zit er vanzelf een tussen die het ook kan.
Er wordt vaak veel te voorzichtig gedaan.
Pogi heeft dat ook, EV ook VA wat minder.
VA is toch fysiek misschien wel een van de allersterkste. Nu heeft ie natuurlijk pech dat VDP net ff wat explosiever is in die eerste meters.
Je moet fysiek ook een beetje geluk hebben met je sprint krachten.
Stel dat VDP een veel mindere sprinter is, dan had ie maar een halve erelijst gehad.
Je hebt gewoon pech als goede/topwielrenner in dit tijdperk met die mannen.
En andere jongere moeten het ook gewoon gaan doen, nu niet voor plek 2 gaan rijden of 3, 4, 5.
Gewoon mee, dan maar kapot en 15de, vooral op de weg. Dan zit er vanzelf een tussen die het ook kan.
Er wordt vaak veel te voorzichtig gedaan.
Vandaag Gavere. Van Empel neemt al de leiding met in het spoor Puck, geen Alvarado?
Bij de mannen zie ik Toon Aerts een vooraanstaande rol spelen. Domineert Mathieu hier ook op dit parcours?
De afdaling is een voorbeeld hoe je bij een risicovolle afdaling maximale beveiliging kunt creeeren zodat het toch veilig blijft. Een voorbeeld voor Namen?
Bij de mannen zie ik Toon Aerts een vooraanstaande rol spelen. Domineert Mathieu hier ook op dit parcours?
De afdaling is een voorbeeld hoe je bij een risicovolle afdaling maximale beveiliging kunt creeeren zodat het toch veilig blijft. Een voorbeeld voor Namen?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Kamp en Iserbyt weer samen onderuit. Zoeken ze elkaar op ofzo? In dit geval konden beiden er niets aan doen (dus geen discussie nodig).
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
VDP na 1 ronde nog niet vertrokken, benieuwd hoe het zich gaat ontvouwen.
Edit: ronde 3 dus.
Edit: ronde 3 dus.
Less is bore
Oh. Dan heb ik het niet goed gezien. Ging hij met iemand anders onderuit. Scheelt weerTheo V schreef: ↑26 dec 2024 15:35Ligt Kamp dan bij Iserbyt thuis op de bank?
https://www.indeleiderstrui.nl/veldrijd ... t-te-staan
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
2x winst voor de wereldkampioen...
Toch een mooi parcours? Moeilijkmisschien maar dat maakt het juist leuk en het is veldrijden natuurlijk. Die hellingen en dalingen zijn wel vrij steil maar dat zie je minder op TV. Toon Aerts was dus onzichtbaar vandaag, slechte gok van mij
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vond het wel een mooi en selectief parcours. Had nog even hoop dat Nys toch voor p2 kon strijden.
Less is bore