Veldrijden 2024 - 2025
- CampaYolo
- Forum-lid
- Berichten: 699
- Lid geworden op: 01 sep 2020 18:54
- Locatie: Daar waar Brabant Zeeland kust
Een cross moet gereden worden, maar spanning lijkt een ijdele hoop.
@theo v omdat Loenhout geen klassementscross is heeft de (betalende) organisatie wel wat te zeggen over de start. Niet helemaal vergelijkbaar met een na-tour criterium, maar toch wel een beetje.
@theo v omdat Loenhout geen klassementscross is heeft de (betalende) organisatie wel wat te zeggen over de start. Niet helemaal vergelijkbaar met een na-tour criterium, maar toch wel een beetje.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40492
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Sweeck gaat het misschien toch nog spannend maken…. Knap gedaan.
Less is bore
We "mogen" het hier niet hebben over het klasse verschil tussen MvdP en de 'echte' crossers want dat is vloeken in de kerk.
Maar een organisatie mag wel zomaar in een UCI C1 cross de startvolgorde bepalen.
Raar.
Maar een organisatie mag wel zomaar in een UCI C1 cross de startvolgorde bepalen.
Raar.
- CampaYolo
- Forum-lid
- Berichten: 699
- Lid geworden op: 01 sep 2020 18:54
- Locatie: Daar waar Brabant Zeeland kust
Ik wilde het niet meteen zeggen, maar loenhout is een veredelde kermiskoers. Ze rijden er wel voor, daar niet van.
Maar de opkomst van (drinkend) publiek is essentieel voor de organisatie. Hier de reden dat de Nederlandse dames absent zijn.
Daar mag je van vinden wat je wil. Loenhout is wel een klassieker geworden waar de toppers graag aan de start staan en er voor gaan.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
- CampaYolo
- Forum-lid
- Berichten: 699
- Lid geworden op: 01 sep 2020 18:54
- Locatie: Daar waar Brabant Zeeland kust
@LCSMET +1
Genoten.
De opmerking van de comentator dat er in de sprint schakel problemen zijn geeft mij een vraag. Misschien moet ie in het domme vragen topic.
Rijden de profs met electrisch of mechanisch schakelen?
Ik kan zo een paar voordelen voor beide verzinnen.
Genoten.
De opmerking van de comentator dat er in de sprint schakel problemen zijn geeft mij een vraag. Misschien moet ie in het domme vragen topic.
Rijden de profs met electrisch of mechanisch schakelen?
Ik kan zo een paar voordelen voor beide verzinnen.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Ik zou niet weten wat het voordeel van mechanisch nog zou kunnen zijn.CampaYolo schreef: ↑27 dec 2024 16:14 @LCSMET +1
Genoten.
De opmerking van de comentator dat er in de sprint schakel problemen zijn geeft mij een vraag. Misschien moet ie in het domme vragen topic.
Rijden de profs met electrisch of mechanisch schakelen?
Ik kan zo een paar voordelen voor beide verzinnen.
- CampaYolo
- Forum-lid
- Berichten: 699
- Lid geworden op: 01 sep 2020 18:54
- Locatie: Daar waar Brabant Zeeland kust
Ik heb geen ervaring met offroad electrisch. Een mechanische set kan in ieder geval niet in de veilige stand knallen. Maar zoals gezegd, geen ervaring er mee. Je kan het ook uitzetten, maar zit het er dan voor niks?gede schreef: ↑27 dec 2024 16:50Ik zou niet weten wat het voordeel van mechanisch nog zou kunnen zijn.CampaYolo schreef: ↑27 dec 2024 16:14 @LCSMET +1
Genoten.
De opmerking van de comentator dat er in de sprint schakel problemen zijn geeft mij een vraag. Misschien moet ie in het domme vragen topic.
Rijden de profs met electrisch of mechanisch schakelen?
Ik kan zo een paar voordelen voor beide verzinnen.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.