Het grote domme vragen topic
hun fietsen.
- CampaYolo
- Forum-lid
Bedankt.BertL schreef: ↑27 dec 2024 20:09gelukkig hebben we tegenwoordig Wikipedia.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Condensatiekern
Ik heb het gedeeltelijk wel gehad op school, maar sommige dingen zakken toch weg die bij het lezen weer boven komen drijven.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zie inmiddels al een week of 3-4 aan een stuk condensatiekernen….. lijkt wel of het bijna 24/7 in meer of mindere mate miezert.
Less is bore
-
- Forum-lid
Voor een fietser is opvallen in het verkeer super belangrijk (en dan liefst niet omwille van verkeerd/storend/gevaarlijk...gedrag). Zeker deze periode van 't jaar is het super belangrijk om gezien te worden door andere voertuigen.
Mijn madam en ik vragen ons bijgevolg af waarom velen in zwarte kledij blijven rondrijden ipv iets kleurrijker te dragen.
Mijn madam en ik vragen ons bijgevolg af waarom velen in zwarte kledij blijven rondrijden ipv iets kleurrijker te dragen.
Zolang je reflectiestroken hebt en een achterlicht is het te doen. In de winter worden mijn wielerpakjes sneller vies en zijn ze minder goed schoon te houden.Patrick VB schreef: ↑28 dec 2024 18:04 Voor een fietser is opvallen in het verkeer super belangrijk (en dan liefst niet omwille van verkeerd/storend/gevaarlijk...gedrag). Zeker deze periode van 't jaar is het super belangrijk om gezien te worden door andere voertuigen.
Op de vraag hoe ik mijn bijna witte kleding goed schoon kon houden, kreeg ik ooit als treffend antwoord: alleen dragen bij droog weer. De rest is geschiedenis.
hun fietsen.
-
- Forum-lid
Het is nu ook weer niet zo dat je compleet onzichtbaar bent als je op klaarlichte dag rondrijd in zwarte kledij.
Oplettende verkeersdeelnemers zien je wel. De onoplettenden zullen je zelfs met zwaailicht en volledige high visibility outfit niet zien.
Oplettende verkeersdeelnemers zien je wel. De onoplettenden zullen je zelfs met zwaailicht en volledige high visibility outfit niet zien.
Ik meen zelfs eens gelezen te hebben (brits onderzoek?) dat het dragen van High visibility kleding meer agressie oproept van mede-weggebruikers, dan minder opvallende kleding.
Hoe dan ook, als fietser doe je het nooit goed
Hoe dan ook, als fietser doe je het nooit goed
-
- Forum-lid
Daar had je toch wel een linkje bij kunnen zoeken?
https://www.bath.ac.uk/announcements/cy ... -suggests/
Dat lees ik niet op de site. Er staat volgens mij dat het geen verschil maakt een de zijdelingse afstand waarmee auto's passeren. Ook lees ik niet meteen iets over zichtbaarheid bij nacht/mist/etc.