Shhhhht....
Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Koereur wint vast wel een paar mooie verzamelboxen
Less is bore
Ach...............
Ik ben groot fan van het vertragen van het leven. Net wezen wandelen langs De Dodendraad en nu een LP op van Bowie................
Glaasje Schots nat erbij.............
Aan audio/cd's/lp's heb ik in m'n leven meer uitgeven dan een Ferrari........ Ben in de fabriek van het steigerende paard en diverse musea geweest.
Van een Ferrari wordt ik niet gelukkig................ van muziek wel
Niet gekocht maar fijne LP's met kerst gekregen..................
Wel net gekocht: warme choco in Zondereigen NAAST de kerk bij de kerststal.
Dat na een geweldige wandeling in de grensstreek................
Met ieder toertje van de aarde rond de zon begin ik ook meer en meer genieten van het rustige leven.
Af en toe wil ik nog wel eens knallen, maar echt genieten doe ik meer en meer van de kleine/trage dingen in het leven.
En laat m'n fietsen nu toevallig ook wat trager zijn dan vroeger
Kijk wat ik terugvond. Aangezien alle vinyl al een jaar of 15 op zolder staat, was ik van sommige titels vergeten dat ik ze had.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die mag er wel op vandaag!
Less is bore
-
- Forum-lid
Nee ik moet die man niet zo.Dat is trouwens zo met alle mannen die mooier, zijn dan mezelf.
-
- Forum-lid
En een haha+maar er zijn nog geen slachtoffers gevallen hoor.
Vriend van mij die aan het revalideren is had een nieuw fornuis nodig. Hij had ochtends sporttherapie en hem daar opgepikt.
Ergens lekker koffie wezen drinken en een fornuis uit wezen zoeken.
Z'n handen zijn nog niet helemaal ok dus even alles goed proberen in de winkel.
Voor ik hem oppikte ben ik zelf nog even door de Platenboef gerend want ik zat nog niet aan m'n vinyl-budgetcap
Ik miste nog 1 Doors album met Jim M op vinyl. Even opgelost
Verder albums gekocht van Little Feat, The Marschall Tucker Band, The Ozark Mountain Daredevils en een solo album van Gregg Allman.
Vanmorgen vroeg oliebollen wezen halen. Een van weinige dingen die ik niet zelf maak.
Ergens lekker koffie wezen drinken en een fornuis uit wezen zoeken.
Z'n handen zijn nog niet helemaal ok dus even alles goed proberen in de winkel.
Voor ik hem oppikte ben ik zelf nog even door de Platenboef gerend want ik zat nog niet aan m'n vinyl-budgetcap
Ik miste nog 1 Doors album met Jim M op vinyl. Even opgelost
Verder albums gekocht van Little Feat, The Marschall Tucker Band, The Ozark Mountain Daredevils en een solo album van Gregg Allman.
Vanmorgen vroeg oliebollen wezen halen. Een van weinige dingen die ik niet zelf maak.