Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat voor soort fornuis is het geworden? Meestal is het tegenwoordig ingebouwde inductiekookplaaten.
Oliebollen kun je bijna zelf niet tegen de profs op. Hier in de regio is Jongerius dé place to buy.
Oliebollen kun je bijna zelf niet tegen de profs op. Hier in de regio is Jongerius dé place to buy.
Less is bore
Hij heeft door zijn ziekte geen werk meer, woont in een eenvoudig huurhuisje. Dus gewoon een simpel gasfornuis met een grill in de oven. Wat hij had heeft hij 33 jaar geleden van mij gekregen terwijl ik het toen al 8 jaar haddaniel1975 schreef: ↑31 dec 2024 12:57 Wat voor soort fornuis is het geworden? Meestal is het tegenwoordig ingebouwde inductiekookplaaten.
Voor hem prima zo'n eenvoudig fornuisje want de knop van airfryer, magnetron en thuisbezorg zitten sowieso in zijn voorkeurszone.
Dat dus maar de lucht van oliebollen bakken kan ik ook slecht hebbendaniel1975 schreef: ↑31 dec 2024 12:57 Oliebollen kun je bijna zelf niet tegen de profs op. Hier in de regio is Jongerius dé place to buy.
-
- Forum-lid
Mooie keuze!Gastheerg schreef: ↑31 dec 2024 10:29
Voor ik hem oppikte ben ik zelf nog even door de Platenboef gerend want ik zat nog niet aan m'n vinyl-budgetcap
Ik miste nog 1 Doors album met Jim M op vinyl. Even opgelost
Verder albums gekocht van Little Feat, The Marschall Tucker Band, The Ozark Mountain Daredevils en een solo album van Gregg Allman.
Mijn vader zalige was destijds de beste oliebollen bakker van het dorp. Iedereen kwam wel even langs om er een paar te halen.
Helaas is het mij nooit gelukt om dat te evenaren. Maar door veel te zoeken en vooral te proeven heb ik wel een alternatief adresje gevonden!
Happy New Year allemaal en hou de bandjes op de weg...
Helaas is het mij nooit gelukt om dat te evenaren. Maar door veel te zoeken en vooral te proeven heb ik wel een alternatief adresje gevonden!
Happy New Year allemaal en hou de bandjes op de weg...
...
-
- Forum-lid
Nu ik dit hier lees denk ik er plots aan dat ik nog ergens in een kast een ,doos met smoutebollen meel heb staan, dat gaan we dan maar één van de volgen
de dagen uitproberen.Met meer kans op mislukken dan wel lukken.
de dagen uitproberen.Met meer kans op mislukken dan wel lukken.
Mijn zoveelste Mr. Marvis broek. Die 'Easies' zijn echt geweldig, het comfort van een joggingbroek en er toch netjes genoeg voorkomen voor welke professionele vergadering dan ook. Ik draag ze ook in mijn vrije tijd, comfortabeler dan een jeans.
Toevallig vandaag langst de Mr Marvis shop gelopen in Rotterdam. Veel keuze en ruim opgezet die winkel.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless