Moment sleutel van Pro Sport Lights - 2/24NM
https://prosportlights.com/nl-nl/produc ... VtLS6Qq988
5% koring er af nog,komen wel vk bij €6,99.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Een nieuwe Kask Protone!
Mijn vorige was al weer 6 jaar oud zag ik en was aan vervanging toe. In Berlijn zat ie klem tussen de deur van de lift en vertrouwde het toch niet helemaal meer.
Dus nu een witte Protone. Had mijn oog nog even laten vallen op een oranje, maar dat werd mij te heftig.
Mijn vorige was al weer 6 jaar oud zag ik en was aan vervanging toe. In Berlijn zat ie klem tussen de deur van de lift en vertrouwde het toch niet helemaal meer.
Dus nu een witte Protone. Had mijn oog nog even laten vallen op een oranje, maar dat werd mij te heftig.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Een Le Col x Rudy project fietsbril en een doos bloks bij Futurum (en wat credits gebruikt voor een bidon)
Die heb ik ook, maar ik werd er eerst niet heel vrolijk van. Bij Scott gaat alles met torx, nou die bitjes had ik zo scheef gedraaid ondanks de 5nm. Leek wel plastic. Met nieuwe, hardere, bitjes bevalt het een stuk beter.nijkie schreef: ↑05 jan 2025 11:35 Moment sleutel van Pro Sport Lights - 2/24NM
https://prosportlights.com/nl-nl/produc ... VtLS6Qq988
5% koring er af nog,komen wel vk bij €6,99.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kwalitatief goede bitjes en setje imbussleutels en torx sleutels zijn cruciaal om goed te kunnen sleutelen. Met zacht-metalen gereedschap sloop je vanalles als het even minder goed gaat.
Less is bore
Bitjes van een fatsoenlijk gereedschapsmerk houden inderdaad stukken beter dan bijv. de bitjes die wel eens bij een bakje schroeven in zitten.
Inbussleutels heb ik een apart (goedkoop) setje in de gereedschapskoffer voor de fiets; blijven zolang je ze niet voor ander ropwerk gebruikt wel goed
Inbussleutels heb ik een apart (goedkoop) setje in de gereedschapskoffer voor de fiets; blijven zolang je ze niet voor ander ropwerk gebruikt wel goed
Net trouwens even gewogen: 7,6kg
Huidige Planet X klokt met Vision Team35 wielen 7,9kg...
Mag dus nog wel wat van de Scott af!
(overpriced gebakken koolstof onderdelen inmiddels in aantocht )
Bij de cockpit zie ik sowieso ook al een paar cm(!) overtollig materiaal
(zowel boven als onder de stuurpen...)