Dat is een interessant topic!
Zomervakantie 2025
Ergens aan het begin van de klim van de Ornon rechtsaf omhoog. Staat duidelijk aangegeven . Wel een kuitenbijtertje haha
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja had al linkje van Rene gekregen. Wel serieus rotding haha.
Less is bore
[/quote]
Vorig jaar laatste week van mei nog 5 dagen een chalet gehuurd op Le Colporteur. Was wel in orde. Maar nog nooit zulk slecht weer gehad in Bourg. In onweer terecht gekomen op de Ornon, Compleet onderkoeld aangekomen. De airco in die chalet heeft serieus overuren mogen maken om hete lucht te blazen.
We waren blij dat we na 5 dagen richting de Provence kon.
[/quote]
Om die reden combineer ik weekje bergen ook altijd met een wat zonzekerdere bestemming.
Vorig jaar laatste week van mei nog 5 dagen een chalet gehuurd op Le Colporteur. Was wel in orde. Maar nog nooit zulk slecht weer gehad in Bourg. In onweer terecht gekomen op de Ornon, Compleet onderkoeld aangekomen. De airco in die chalet heeft serieus overuren mogen maken om hete lucht te blazen.
We waren blij dat we na 5 dagen richting de Provence kon.
[/quote]
Om die reden combineer ik weekje bergen ook altijd met een wat zonzekerdere bestemming.
Courir c'est mourir un peu
- daniel1975
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dolomieten zaten wij ooit in juli in Corvara (ik denk 2013) met letterlijk 12-13gr en regen, paar dagen op rij.....
Sneeuw en hagel op de Passo Pordoi.
Sneeuw en hagel op de Passo Pordoi.
Less is bore
2014, meer van Annecy : 10 van de 21 dagen verregent bij 14*C , was zwaar klote qua weer - toch 10 ritten gemaakt in die vakantie. Voor de rest de voortent geïnspecteerd op lekkage.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Ben ook maar eens langzaam aan het nadenken over de zomervakantie. Ik denk dat de jongste junior nog mee gaat. Wellicht met racefiets. Die heeft in zijn leven nog geen molshoop omhoog gereden. Dus lijkt me mooi een keer de Ventoux te doen , gewoon mooi om te doen met zijn tweeën.
Nog mensen suggesties voor die omgeving (Ventoux mag ook na een klein stukje auto hoor) voor een camping met stacaravans/chaletjes met een zwembadje (bak water om te plonzen is goed genoeg, waterparadijzen hoeven niet) ?
Beetje levendige omgeing wordt mevrRikkert wel blij van, maar ik denk in die omgeving geen probleem.
Nog mensen suggesties voor die omgeving (Ventoux mag ook na een klein stukje auto hoor) voor een camping met stacaravans/chaletjes met een zwembadje (bak water om te plonzen is goed genoeg, waterparadijzen hoeven niet) ?
Beetje levendige omgeing wordt mevrRikkert wel blij van, maar ik denk in die omgeving geen probleem.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Twee jaar terug met 25 graden in het dal vertrokken de Giau op, om 3km onder de top in een onweers-/hagelbui terecht te komen. Doorgereden naar de top, twee uur lang op de top in een overvol restaurant gezeten waar mensen in paniek taxi's en weet ik het wat uit het dal lieten komen. Toch maar afgedaald in de zeikregen, en beneden weer in volle zon terug gereden naar de camping. Het kan verkeren.
Ontopic; wij hebben Barcelonette vastgelegd medio juni. Drie weken, nu al zin in.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
- daniel1975
- Forum-lid HC
Leuk, Rioclar?
Ga je je niet vervelen!
Ga je je niet vervelen!
Less is bore