Daar zit de software ook vaak in. Automatische parkeerhulp, sensoren, ESC, PA al die dingen passen ze aan.
Wat nu opvalt is dat vrijwel elke auto in de showroom af fabriek een trekhaak heeft, zelf bij mini zit ie in pakket twee.
Bij de BMW groep vooral omdat het achteraf 2500 euro kost, goed verhaal ook.
Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
-
- Forum-lid HC
Weekje sneeuw in begin februari in de Dolomieten geboekt. Gebied Val Gardena, dorp Ortisei. Na vele jaren Oostenrijk was ik wel uitgekeken daar op en naast de pistes. Dus maar eens een klein stukje verderop kijken.
Ooit eens de Sella Ronda gefietst en het lijkt mij mooi om daar ook eens een rondje op de latten te doen. Komende dagen maar eens in gaan lezen, kijken hoe e.e.a. is te realiseren.
Ooit eens de Sella Ronda gefietst en het lijkt mij mooi om daar ook eens een rondje op de latten te doen. Komende dagen maar eens in gaan lezen, kijken hoe e.e.a. is te realiseren.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Heel fraai, gaan we eerste week februari ook heen. Tweede keer, er zitten een paar klassiekers bij qua pistes. En natuurlijk super-eten.vincent75 schreef: ↑08 jan 2025 13:27 Weekje sneeuw in begin februari in de Dolomieten geboekt. Gebied Val Gardena, dorp Ortisei. Na vele jaren Oostenrijk was ik wel uitgekeken daar op en naast de pistes. Dus maar eens een klein stukje verderop kijken.
Niet zijken maar reiden !
Mooie omgeving daar, in Ortisei (St Ulrich, voertaal is meerendeel duits) kun je alle kanten op. En je kunt de Sellaronda ook op ski's doen inderdaad, als je vroeg opstaat kun je er zelfs 2 op 1 dag (klok mee en tegen de klok in). Vooral lachen als je dan onderweg in de horizontale lift zit, die over de wintercamping gaat.vincent75 schreef: ↑08 jan 2025 13:27 Weekje sneeuw in begin februari in de Dolomieten geboekt. Gebied Val Gardena, dorp Ortisei. Na vele jaren Oostenrijk was ik wel uitgekeken daar op en naast de pistes. Dus maar eens een klein stukje verderop kijken.
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
Ik ben er dit jaar ook weer, in de voorjaarsvakantie (regio midden).
Bij goed weer gaat de fiets mee en rijd ik het Sellarondje zeker ook een keer per fiets. Heb ik 2 jaar geleden ook gedaan, een rit om nooit te vergeten.
Bij goed weer gaat de fiets mee en rijd ik het Sellarondje zeker ook een keer per fiets. Heb ik 2 jaar geleden ook gedaan, een rit om nooit te vergeten.