Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hier ook, raak het maar niet volledig kwijt. Nu net ook weer 38.1. Niet ziek, maar genoeg om je mottig te voelen.
Beterschap Rene, mooi dat het verholpen is nu!
Less is bore
-
- Forum-lid
Beterschap Nijkie!!
Dat is Pasen, Bert!
Maar vandaag heerlijk ruim 80 km’s weggetrapt mét een zonnetje. Fijn hoor!
Ps. Goed herstel, René.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Krijgen wij hier altijd de meeste neerslag en dan trekt de sneeuw aan ons voorbij….
Het is een complot!!!!
Het is een complot!!!!
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Ja en dan zon als je werkt en regen als je vrij bent.
Misschien trek jij het wel aan en zijn de weergoden ontstemd geraakt door jouw gemopper over hun weer.daniel1975 schreef: ↑09 jan 2025 12:35 Krijgen wij hier altijd de meeste neerslag en dan trekt de sneeuw aan ons voorbij….
Het is een complot!!!!
hun fietsen.
-
- Forum-lid HC
De kans op sneeuw is in de brede kuststrook nu eenmaal vele malen lager dan langs de Duitse grens
Gisteren gaan werken 's avonds vertrokken in serieuze sneeuwbui, maar op het werk (200m van zee) gewoon regen. In terugkeer rond 23u30 omgekeerd. Bij vertrek gewoon nat, 10 km verder al een papje en thuis gewoon sneeuw op straat. Very tricky rijden (met de auto wel hé).
Ik ga het morgenochtend proberen met de fiets, ook al ligt het zeiknat en zal het net vriezen. We zien wel. Hopelijk ligt het jaagpas wél nog besneeuwd ipv gewoon nat.
Ik ga het morgenochtend proberen met de fiets, ook al ligt het zeiknat en zal het net vriezen. We zien wel. Hopelijk ligt het jaagpas wél nog besneeuwd ipv gewoon nat.