Vanwege de goede staat van onderhoud denk ik 150 a 200euro, maar dan moet je wel geluk hebben dat je de juiste klant vindt.
Dat dure zadel en die nieuwe pedalen haal je er gewoon niet uit. Vindt je het een prettig zadel en verkoop je de fiets omdat je een nieuwe wil: koop dan een zadel van een tientje op Aliexpress ofzo en houdt dit zadel. Je zult net zien dat jet zadel op je nieuwe fiets niet lekker zit. Verkopen zonder pedalen is ook vrij normaal en die zitten ook niet standaard bij een nieuwe fiets. Doe je beiden, dan kun je hem voor 100 verkopen en levert het toch meer op.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Waardebepaling oude fiets Roger De Vlaeminck
Denk dat dat zadel + pedalen los richting 100 gaan… (optimistisch).
Wielsetje mogelijk ook 50?
Campa is niet my cup of tea, maar mogelijk wekt dat warme gevoelens bij anderen op (maar geen super record oid, dus levert je niet veel op)
Frame mogelijk leuk voor winterfiets, maar voor 100-150 vind je een kant-en-klare pekelfiets, dus eens met hierboven: daar kom je niet snel vanaf, denk ik.
Wielsetje mogelijk ook 50?
Campa is niet my cup of tea, maar mogelijk wekt dat warme gevoelens bij anderen op (maar geen super record oid, dus levert je niet veel op)
Frame mogelijk leuk voor winterfiets, maar voor 100-150 vind je een kant-en-klare pekelfiets, dus eens met hierboven: daar kom je niet snel vanaf, denk ik.
Weightweenie in de dop ter compensatie van gebrek aan talent
Dag allemaal
Bedankt nog eens voor jullie hulp en meningen hier, fiets uiteindelijk verkocht voor €140 met alle onderdelen bij, ook de pedalen. Op zich een goede deal voor zowel verkoper als koper denk ik, fiets stond echt nog perfect in orde en had heel weinig gebold.
Groeten
Thomas
Bedankt nog eens voor jullie hulp en meningen hier, fiets uiteindelijk verkocht voor €140 met alle onderdelen bij, ook de pedalen. Op zich een goede deal voor zowel verkoper als koper denk ik, fiets stond echt nog perfect in orde en had heel weinig gebold.
Groeten
Thomas
-
- Forum-lid
Super, goed dat je uiteindelijk ook tevreden bent met het bedrag!
Bedankt voor je terugkoppeling.
Vooral dat laatste. Dank voor de terugkoppeling.scottpch64 schreef: ↑25 jan 2025 08:14 Super, goed dat je uiteindelijk ook tevreden bent met het bedrag!
hun fietsen.