Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
Protection & Mezzanine van Massive Attack op Vinyl.
Twee bloedmooie platen.
Twee bloedmooie platen.
Een paar nieuwe wandelschoenen voor de zomer.
De zin om te fietsen is er momenteel niet echt.
Woon/werk gaat nog wel maar voor de rest laat ik de fiets in de schuur.
Dus de laatste tijd wat meer aan het wandelen geslagen.
Iets wat je hier bij Schoorl prima kan doen.
https://www.bever.nl/p/meindl-houston-g ... olour=2608
De zin om te fietsen is er momenteel niet echt.
Woon/werk gaat nog wel maar voor de rest laat ik de fiets in de schuur.
Dus de laatste tijd wat meer aan het wandelen geslagen.
Iets wat je hier bij Schoorl prima kan doen.
https://www.bever.nl/p/meindl-houston-g ... olour=2608
Nieuwe e-reader: Pocketbook Era. Die had ik de dag voor kerst al gekocht, €199 bij de MM, met charge cover (draadloos laden is niet echt een asset voor een ereader, maar het hoesje wel).
Collega toonde interesse in e-readers in het algemeen, ging ook voor de Era. Zonder hoesje nu over te koop voor €219,-. In goed en wel 2 weken €20 op de prijs erbij en hoesje los aan te schaffen....die charge cover is ook al bijna €40,-
Collega toonde interesse in e-readers in het algemeen, ging ook voor de Era. Zonder hoesje nu over te koop voor €219,-. In goed en wel 2 weken €20 op de prijs erbij en hoesje los aan te schaffen....die charge cover is ook al bijna €40,-
Dogma F
-
- Forum-lid
Tweedehands fauteuil bij de kringloop, zilverkleurig buizenframe, 25 piek. Mazzeltje, meestal zijn de meubels daar of idioot duur of uit grootmoeders tijd. En vaak allebei.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Voor 128 de Elite XL via de Tefal site. Daar kon ik hem ook niet voor laten staan.Dubbeldekker schreef: ↑12 jan 2025 20:00Benieuwd wat je dan uiteindelijk betaald hebt. Lijkt me wel een fijn apparaat als ‘ie een beetje goed schoon te maken is
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat is er zo speciaal aan een Optigrill?
Less is bore