Het grote domme vragen topic
-
- Forum-lid
De zee komt vanzelf naar Zoetermeer toe.daniel1975 schreef: ↑10 jan 2025 06:58 Als ik vlakbij het strand zou wonen had ik ook wel een dikkebandenfiets gebouwd. Heerlijk, sommige stukken rij je helemaal alleen met alleen het zand, de zee, de vogels en een verdwaalde zeehond.
mispost (and deleted)
Zijn hier nog mensen met de combinatie muurhaken (genre Dirza wall mount op amazon etc) en hoge velgen? Met 45mm velgen en 50mm banden is het wel HEEL krap. Ik denk eraan de beugel een stukje af te zagen zodat het wiel er makkelijker uit kan maar ik ben benieuwd of er slimmere oplossingen zijn .
Uno-X Mobility or bust!
Domme vraag van een buurman: Ben je gaan fietsen?
Nee, ik was aan het strand, windsurfen..... Ik stond in fietskleding de modderige fiets te poetsen. Wat had je dan gedacht? Dat ik er modder op gegooid had omdat het beter uitziet?
Nee, ik was aan het strand, windsurfen..... Ik stond in fietskleding de modderige fiets te poetsen. Wat had je dan gedacht? Dat ik er modder op gegooid had omdat het beter uitziet?
Dogma F
-
- Forum-lid
In dezelfde context, ook een buurman: "Ben je fietsonderhoud aan het doen?"
Ja hoor, ik zet altijd mijn helm op bij fietsonderhoud
Ik was in winteroutfit de banden van de fietsen aan het bij pompen. We gingen net vertrekken.
Buurman verklaarde ons gek bij een temperatuur rond het vriespunt.
Ja hoor, ik zet altijd mijn helm op bij fietsonderhoud
Ik was in winteroutfit de banden van de fietsen aan het bij pompen. We gingen net vertrekken.
Buurman verklaarde ons gek bij een temperatuur rond het vriespunt.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mijn buurman trekt regen aan denk ik
Less is bore
Tja als ik met de auto rem laat ik uiteraard mijn gas los, dus is er weinig motorgeluid.
En als ik een paar minuten in de regen rij dan dan zij ze denk ik toch wel nat...
De schijven van een auto zijn wel groter, maar dan heb je denk ik ook een groter klankbord?
En als ik een paar minuten in de regen rij dan dan zij ze denk ik toch wel nat...
De schijven van een auto zijn wel groter, maar dan heb je denk ik ook een groter klankbord?
Laatst gewijzigd door synapse op 14 jan 2025 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Courir c'est mourir un peu