@ klimmer: bedankt! Dus als ik het goed begrijp kan ik rustig een 7900 crankje aanschaffen incl cups en dat op mijn force 2010 afgemonteerde fietsje plaatsen...
sram en shimano
2B's schreef:@ klimmer: bedankt! Dus als ik het goed begrijp kan ik rustig een 7900 crankje aanschaffen incl cups en dat op mijn force 2010 afgemonteerde fietsje plaatsen...
Ja. Het is wel off-topic (vergeef me forumleden ), maar wat zijn je ervaringen met de Force-groep, wellicht ook al met de vorige Force-groep(en)?
-
- Forum-lid
ik zou graag een nieuwe fiets kopen met sram red maar op mijn wielen zitten body's van shimano zou ik nu nog met die body's kunnen rijden of niet?
lorenzo
Verschuerken, lees het hele draadje, dan ben je helemaal op de hoogte. Op een universele Shimano body meestal een 1 mm spacer achter de cassette plaatsen.
Ik heb ook og een vraagje waar ik niet zo direct een specifiek antwoord op vind op het forum. Namenlijk kun je een volledige shimano Tiagra 2010 9-speed groep laten werken op een 2010 sram Force shifters dus kort genomen kan ik de tiagra shifters vervangen naar force shifters zonder al te veel problemen en kosten.
Hoop op spoedige reactie.
Mvg, TrekShack
Hoop op spoedige reactie.
Mvg, TrekShack
Trek Madone 5.2 2011, Shimano Ultegra
Trek Madone 6.5 pro 2009 (paintjob), Sram Force
Trek Madone 6.5 pro 2009 (paintjob), Sram Force
-
- Forum-lid
en wat te denken van de schakelratio 1:1 bij sram
staat zelfs in dit topic beschreven
staat zelfs in dit topic beschreven