Vrouwenwielrennen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vrouwenwielrennen 2025: AVV gaat in begeleidingsteam van oa Pieterse en Avarado. Leuk!
Van Vleuten keert als staflid bij Fenix-Deceuninck terug in wielerpeloton https://www.nu.nl/wielrennen/6339783/va ... loton.html
Van Vleuten keert als staflid bij Fenix-Deceuninck terug in wielerpeloton https://www.nu.nl/wielrennen/6339783/va ... loton.html
Less is bore
-
- Forum-lid
Daar is ze wel op haar plek denk ik. Misschien een opmaat naar bondscoach…
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die gedachte was in mij ook al opgekomen.Dubbeldekker schreef: ↑21 dec 2024 17:26 Daar is ze wel op haar plek denk ik. Misschien een opmaat naar bondscoach…
Less is bore
-
- Forum-lid
Vollering maakt van haar hart geen moordkuil en blikt openhartig terug op wat er misging tijdens de Tour 2024. Het gemis van een vertrouwenspersoon binnen of buiten de ploegleiding laat zich gelden.
Demi Vollering onthult angsten tijdens Tour en vertelt over impact van menstruatie
Demi Vollering onthult angsten tijdens Tour en vertelt over impact van menstruatie
Tja, open deur natuurlijk dat je mentaal goed in je vel moet zitten voor een sportprestatie. Als ik zie hoe labiel mijn vriendin is in de dagen voor de menstruatie begrijp ik wel dat dat een gigantische invloed kan hebben op een topsportprestatie. Sommige vrouwen hebben daar enorm veel last van en als je dan ook nog eens op het scherpst van de snede moet koersen... Is niet makkelijk.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lars Boom spreek gewoon Nederlands toch 
Ik denk dat Demi gewoon verzopen is in het kille SDW. Los van haar eigen uitdagingen lijkt het erop dat de ploeg enorme steken heeft laten vallen, wat maximaal zichtbaar werd “toen er iets geels op de weg lag”.

Ik denk dat Demi gewoon verzopen is in het kille SDW. Los van haar eigen uitdagingen lijkt het erop dat de ploeg enorme steken heeft laten vallen, wat maximaal zichtbaar werd “toen er iets geels op de weg lag”.
Less is bore
Boom was er vorig jaar toch ook al?
Los van dat het vrouw betreft en de ploeg steken heeft laten vallen, geeft het vooral inzicht in hoe zwaar topsport is en in het bijzonder wat een klassement rijden met je kan doen, zeker als je het besef hebt dat de wereld niet om jou draait.

Los van dat het vrouw betreft en de ploeg steken heeft laten vallen, geeft het vooral inzicht in hoe zwaar topsport is en in het bijzonder wat een klassement rijden met je kan doen, zeker als je het besef hebt dat de wereld niet om jou draait.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Terwijl het die week WEL om Demi had moeten draaien.
Less is bore
Kan topic starter de titel ook aanpassen en 2025 erbij zetten?
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Of gewoon géén jaartallen