Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
-
- Forum-lid
Rijd deze winter alleen met de gravelbike of de mtb, de racers komen niet buiten!
Door de bredere banden met een beetje profiel meer controle bij verraderlijke stukken.
Door de bredere banden met een beetje profiel meer controle bij verraderlijke stukken.
Pfff, gisteren niet gefietst, kon alleen vroeg in de ochtend en vond het te tricky met gladheid, en het was bar koud. Vanmorgen naar werk was het ook was gladdig, en echt heel koud. Van de week warmer, maar weer regen. Die zon, die is wel lekker hoor.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Geweldig weer. Eindelijk zon! Twee weken geen regen maar wel nachtvorst in de voorspelling. Laat de boel maar eens een beetje opdrogen en droogvriezen. Qua muggen en ongedierte scheelt het straks in de zomer ook.
Zaterdagmiddag 2 uurtjes gedaan in de namiddag. Ik had een droge weg dus geen last van pekel. Doordeweeks uurtje Zwift in de avond. 's Ochtends was het hier in de polder trouwens echt spekglad toen ik er met de hond uitging. Leek wel alsof ze hier het hele weekend niet gestrooid hadden??
Zaterdagmiddag 2 uurtjes gedaan in de namiddag. Ik had een droge weg dus geen last van pekel. Doordeweeks uurtje Zwift in de avond. 's Ochtends was het hier in de polder trouwens echt spekglad toen ik er met de hond uitging. Leek wel alsof ze hier het hele weekend niet gestrooid hadden??
Ik pak ze wel weer in de afdaling 

-
- Forum-lid
- daniel1975
- Forum-lid HC
Om ongedierte kwijt te raken moet je eigenlijk even echt serieuze vorst hebben. Zit er helaas deze winter niet in, hogedrukgebieden liggen net verkeerd. Muggen zijn wel een apart geval, die raak je door vorst niet kwijt. Heel veel andere zooi wel hoor.
Maar wat een verademing nu tov 2024!!
Maar wat een verademing nu tov 2024!!
Less is bore
Temperaturen verschillen nog wel in Nederland aan de grond en zeker de schaduw stukken die komen hier niet boven 0 voor de deur en achter in de tuin + 9 graden in de zon.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Vrijdag,zondag en gisteren heerlijke gravelritten gemaakt in de Achterhoek. Weertje top, hier en daar wat bevroren sporen en ijs maar verder topweer om buiten te zijn