Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Join app - ervaringen met training

Crimby
Forum-lid

Crimby 06 feb 2025 20:20

jeanmontagne schreef: 06 feb 2025 13:59 Nou dat laatste is wel onze ambitie, maar inderdaad geheel terecht opgemerkt zal de tijd dat moeten leren. Eigenlijk is juist het mooie van het samengaan met Relive, dat we nu beschikken over een 3 keer zo groot team en daarmee ook voor de JOIN gebruiker veel meer kunnen betekenen. Hoewel JOIN (gelukkig) niet louter op mijn schouders rust, maar we dit echt met een team bouwen, blijf ik echter de komende jaren gewoon doen wat ik nu ook doe.
Sterker nog met deze stap zorgen we er echt voor dat JOIN JOIN blijft, maar kunnen we nu bijvoorbeeld nog sneller updates doen die de laatste tijd te lang zijn blijven liggen. Je kan van ons daarom hopelijk al in februari een flinke verbetering verwachten van het 'settings' menu. Dit is typisch iets wat gewoon niet op een logische plek zit, maar met een klein team steeds naar achteren werd geschoven op de prioriteitenlijst.
Dus lang verhaal kort; jullie zijn nog lang niet van ons af....
Waar kunnen we de roadmap en backlog vinden 8-)

jan831
Forum-lid

jan831 07 feb 2025 09:28

Crimby schreef: 06 feb 2025 20:20 Waar kunnen we de roadmap en backlog vinden 8-)
op de website staat gewoon een link naar de roadmap:
https://joincycling.featurebase.app/roadmap/status

pino
Forum-lid HC

pino 07 feb 2025 11:56

Van het skiën stijgt mijn Join-score als een malle. Waarschijnlijk de lange duur. Volgens het Garmin horloge ben ik bijna overleden van vermoeidheid.
Niet zijken maar reiden !

hugovl
Forum-lid

hugovl 07 feb 2025 12:58

jeanmontagne schreef: 06 feb 2025 13:59 Sterker nog met deze stap zorgen we er echt voor dat JOIN JOIN blijft, maar kunnen we nu bijvoorbeeld nog sneller updates doen die de laatste tijd te lang zijn blijven liggen. Je kan van ons daarom hopelijk al in februari een flinke verbetering verwachten van het 'settings' menu. Dit is typisch iets wat gewoon niet op een logische plek zit, maar met een klein team steeds naar achteren werd geschoven op de prioriteitenlijst.
Dus lang verhaal kort; jullie zijn nog lang niet van ons af....
Ik kende Relive niet, maar misschien heb ik onder een steen gelegen?
Ken ook hun omvang niet en kan het nog steeds niet goed inschatten na wat ik er nu van gelezen heb, maar of JOIN JOIN blijft zal hier wel van afhangen imo.

Wat betreft de user stories is er idd nog heel wat te verbeteren in JOIN ;) dus hopelijk gaat het helpen.

1094
Forum-lid

1094 07 feb 2025 12:59

Wat zijn user stories?

wasbeer2006
Forum-lid HC

wasbeer2006 07 feb 2025 13:29

Dat is een populaire bewoording voor "welk gebruik"

Ik ga naar het bos, daar ga ik rijden over een bospad, dat doe ik met spierkracht. er ligt ook modder.
Wat heb ik nu nodig??? De eerste zin is de user storie, de tweede waarmee je het invult.

Ik krijg jeuk van dat gelul, user storie, backlog item, agile, scrum, sprint, kanban, retrospective etc etc.
Regel het gewoon en plan het in. 8-)

hugovl
Forum-lid

hugovl 07 feb 2025 15:10

:D Excusez moi voor het gebruik van de jeuk term.

Maar dat is juist wat ze hier gedaan hebben... "inplannen en gewoon gaan".
Dus vandaar dat soms erg onlogisch voelt en instellingen nogal verstopt zitten. ;)

N.eelis
Forum-lid

N.eelis 10 feb 2025 15:55

wasbeer2006 schreef: 07 feb 2025 13:29 Dat is een populaire bewoording voor "welk gebruik"

Ik ga naar het bos, daar ga ik rijden over een bospad, dat doe ik met spierkracht. er ligt ook modder.
Wat heb ik nu nodig??? De eerste zin is de user storie, de tweede waarmee je het invult.

Ik krijg jeuk van dat gelul, user storie, backlog item, agile, scrum, sprint, kanban, retrospective etc etc.
Regel het gewoon en plan het in. 8-)
https://www.bullshitgenerator.nl/ :mrgreen:

jbams
Forum-lid

jbams 14 feb 2025 22:12

Ik snap de synergie tussen Join en Relive niet zo. Join zit heel goed in elkaar, hoop dat de boel nu niet ineens overhoop wordt gehaald. Het verdienmodel van Join is verder helder, eerlijk en schaalbaar. Bij Relive heb ik dat nooit zo begrepen, maar misschien ben ik de doelgroep niet. Qua technische development kennis is dit natuurlijk wel een goede stap voor Join, al sluiten de tech stacks volgens mij niet aan.

BTL
Forum-lid

BTL 18 feb 2025 12:58

Weet iemand of je op JOIN ook je hartslagzones in kan vullen? Ik heb deze bij een sporttest nauwkeurig bepaald, maar het lijkt erop dat je in Join alleen je drempel en max hartslag kan opgeven. Hierdoor zijn m'n zones niet correct. Ik train op vermogen, maar zou het wel fijn vinden als dit overeenkomt.

peteri200
Forum-lid

peteri200 18 feb 2025 13:17

Je vermogenszones worden aan de hand van je ftp bepaald, je hartslagzones worden bepaald aan de hand van je omslagpunt (denk ik toch) bij mij kloppen de hartslagzones echt verrassend goed in combinatie met mijn vermogenszones. Zeker als ik fit en fris ben komen beide altijd prima overeen.

wasbeer2006
Forum-lid HC

wasbeer2006 20 feb 2025 15:15

Ik heb de theoretische kennis niet maar hoe accuraat is een gemeten zone.
Als ik op zondag ochtend zonder een bak koffie of pre workout op de fiets stap is mijn hartslag 5 slagen lager dan na het werk met 3 bakken koffie.

Mijn idee is ook dat met je rust HR en max HR je zones redelijk liggen om te trainen. Ik zou veel meer je wattage aanhouden tenzij je heel moe bent, net ziek geweest etc. bijzondere omstandigheden dus.

Plaats reactie