Zomervakantie 2025
Ik begrijp het ook niet helemaal als ik via de site kijk is er nog plek te boeken. Ik kreeg na wat heen en weer : “het probleem is dat de camping al goed vol is overal op deze datums...”daniel1975 schreef: ↑07 feb 2025 20:09Bijzonder; wij hebben er 2 jaar gestaan, maar beide jaren totaal niet uitverkocht.Tomver schreef: ↑06 feb 2025 13:39
We hebben ook nog even gekeken naar Domaine Ubaye, daar hebben we vorig jaar met de tent heerlijk gestaan. We konden toen op dag van aankomst een mooi plekje boeken en er was veel plek die week (in het hoogseizoen). Afgelopen maand heb ik ze gemaild om weer te boeken maar er was nu al niets te reserveren. Dat viel toch wel tegen en begrijp het ook niet helemaal. Enorm contrast met vorig jaar.
Zijn ook heel veel plekken waar je niet wil staan, te klein oppervlak/plek.
Wellicht is er nog wel iets te vinden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik had afgelopen augustus een pre-reservering op een plek gezet, maar daar ook niks meer van gehoord. Toen ik rond kerst deze netjes afmeldde ook geen reactie gehad. Hoop wel dat de camping zo goed en fijn blijft als hij was.
By the way @tomver: wellicht hebben wij elkaar afgelopen zomer dus nog ontmoet daar haha. Waar stonden jullie?
By the way @tomver: wellicht hebben wij elkaar afgelopen zomer dus nog ontmoet daar haha. Waar stonden jullie?
Less is bore
We stonden helemaal aan de linkse kant in die rij (op het kaartje). Die kant is ook wel goed bevallen. Waar stonden jullie?daniel1975 schreef: ↑08 feb 2025 07:37 Ik had afgelopen augustus een pre-reservering op een plek gezet, maar daar ook niks meer van gehoord. Toen ik rond kerst deze netjes afmeldde ook geen reactie gehad. Hoop wel dat de camping zo goed en fijn blijft als hij was.
-
- Forum-lid
Gaaf! Heb je de route zelf uitgestippeld? Hoeveel uur zit je ca. per dag op de fiets? Komen hopelijk wat plaatjes voorbij in de zomer.
- daniel1975
- Forum-lid HC
313, naast het doorsteekpaadje naar de toiletten, van 15-7 tot 5-8Tomver schreef: ↑09 feb 2025 09:09We stonden helemaal aan de linkse kant in die rij (op het kaartje). Die kant is ook wel goed bevallen. Waar stonden jullie?daniel1975 schreef: ↑08 feb 2025 07:37 Ik had afgelopen augustus een pre-reservering op een plek gezet, maar daar ook niks meer van gehoord. Toen ik rond kerst deze netjes afmeldde ook geen reactie gehad. Hoop wel dat de camping zo goed en fijn blijft als hij was.
Less is bore
Haha, 344 vanaf 6-8. Net gemist. We kwamen wel een dagje eerder en hebben 1 nachtje op 355 gestaan.daniel1975 schreef: ↑10 feb 2025 06:25313, naast het doorsteekpaadje naar de toiletten, van 15-7 tot 5-8Tomver schreef: ↑09 feb 2025 09:09We stonden helemaal aan de linkse kant in die rij (op het kaartje). Die kant is ook wel goed bevallen. Waar stonden jullie?daniel1975 schreef: ↑08 feb 2025 07:37 Ik had afgelopen augustus een pre-reservering op een plek gezet, maar daar ook niks meer van gehoord. Toen ik rond kerst deze netjes afmeldde ook geen reactie gehad. Hoop wel dat de camping zo goed en fijn blijft als hij was.
Ik kom er graag nog eens terug, was voor onze jonge kids een leuke camping, fijne voorzieningen en voldoende te doen in de omgeving. (Los van het feit dat het uiteraard prima fietsen is daar.)
Camping heeft bevestigd, aanbetaling gedaan. Dus definitief. Deze camping is overigens geen keten oid, de prijs viel me eerlijk gezegd mee. Of beide juniors meegaan is nog even de vraag, dus 3 kamer versie geboekt, ergste dat kan gebeuren is dat we een van de kamers las fietsenhok, bagage opslag bombarderen. Zin in.rikkert schreef: ↑07 feb 2025 19:56 Nou school van junior is eruit, diploma-uitreiking is bekend. Dus camping le Garrigon geboekt in Grillon. Dat is 'm geworden. Niet heel ver van de Ventoux, en waar ik net achter kom is dat de touretappe naar de Ventoux, precies als ik er een paar dagen ben. Nu al zin in. Dus naast met jr naar boven, nog een touretappe op de koop toe. Superleuk!
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Mooie onderneming

Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
We zouden eigenlijk naar Noorwegen gaan dit jaar 3 a 4 huisjes en dan starten in Bergen of Stavanger en vanuit Oslo met de Ferry terug. Helaas wegens onzekere omstandigheden niet tijdig kunnen boeken. De meeste leuke, betaalbare huisjes zijn weg. Dus besloten om een jaartje thuis te blijven. Geen zin meer in campings en massatoerisme en de leukere, rustige bestemmingen zijn te ver weg voor een korte vakantie.
Bovendien is het bij ons in de tuin ook net vakantie en is het eigenlijk zonde om dan weg te zijn. Dan ga ik eigenlijk liever in de herfst-, mei of kerstvakantie richting zon.
Gewoon een paar keer een paar dagen wandelen, fietsen en een paar middeleeuwse festivals meepakken en de kinderen en/of vrouw lekker thuislaten.
Bovendien is het bij ons in de tuin ook net vakantie en is het eigenlijk zonde om dan weg te zijn. Dan ga ik eigenlijk liever in de herfst-, mei of kerstvakantie richting zon.
Gewoon een paar keer een paar dagen wandelen, fietsen en een paar middeleeuwse festivals meepakken en de kinderen en/of vrouw lekker thuislaten.
Campagnolo Ultra Dork