Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
Dat is vlot. Gefeliciteerd!
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Vering op een motor, compleet onnodig.
Sorry, kon 't niet laten

Mooi! Ik heb net bij de Mediamarkt in Monchengladbach een onderbouw vaatwasser gekocht. Vanmorgen ging de oude (zeg maar antieke) kapot en nu voor 300€ minder dan de goedkoopste aanbieder in Nederland een Bosch klasse A vaatwasser.
Hij moet ook werken met Homewizzard, dus laat de zonnige dagen maar komen!
Hij zit er al in, wat nog best lastig is gezien ik woensdag aan mijn been geopereerd ben. De vrouw instructies geven en zelf op de grond liggen om de pootjes af te stellen dus.
Hij zit er al in, wat nog best lastig is gezien ik woensdag aan mijn been geopereerd ben. De vrouw instructies geven en zelf op de grond liggen om de pootjes af te stellen dus.
Campagnolo Ultra Dork
Een nieuwe toiletpot
Moet ook soms... Eentje met een klein wasbakje bovenop de spoelbak. Wegens geen plaats in de kleine ruimte voor een apart lavabootje, dan maar zo.

Moet ook soms... Eentje met een klein wasbakje bovenop de spoelbak. Wegens geen plaats in de kleine ruimte voor een apart lavabootje, dan maar zo.
-
- Forum-lid
Grappig! Ik heb gisteren juist een vervangende inbouw vaatwasser en inbouw koelkast geplaatst in de keuken van mijn nichtje. Een halve dag over de grond kruipen en sjouwen met apparatuur… niet echt prettig voor een 50 plusser merk ik vandaagErnie C. schreef: ↑08 feb 2025 18:36 Mooi! Ik heb net bij de Mediamarkt in Monchengladbach een onderbouw vaatwasser gekocht. Vanmorgen ging de oude (zeg maar antieke) kapot en nu voor 300€ minder dan de goedkoopste aanbieder in Nederland een Bosch klasse A vaatwasser.
Toch weer een heel ander spier spectrum wat je dan voelt.
Prijs je gelukkig dat je alleen instructeur was
Adversity is the Catalyst of Change
Hier bezig een huis van overleden schoonvader leeg te ruimen en verkoopklaar te maken. Ik ben de afgelopen spiergroepen tegengekomen waarvan ik niet kon vermoeden dat ik ze had. Gelukkig is boven nu klaar, dan is dat van trappen af zeulen van spullen klaar. Ik ga braaf naar de sportschool tegenwoordig, maar elke zaterdag is tegenwoordig een grote krachttraining...
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Inderdaad geen heel leuk werk en achter de inbouwapparatuur is meestal ook nog het smerigste stukje van het huis.Dubbeldekker schreef: ↑09 feb 2025 14:47Grappig! Ik heb gisteren juist een vervangende inbouw vaatwasser en inbouw koelkast geplaatst in de keuken van mijn nichtje. Een halve dag over de grond kruipen en sjouwen met apparatuur… niet echt prettig voor een 50 plusser merk ik vandaagErnie C. schreef: ↑08 feb 2025 18:36 Mooi! Ik heb net bij de Mediamarkt in Monchengladbach een onderbouw vaatwasser gekocht. Vanmorgen ging de oude (zeg maar antieke) kapot en nu voor 300€ minder dan de goedkoopste aanbieder in Nederland een Bosch klasse A vaatwasser.
Toch weer een heel ander spier spectrum wat je dan voelt.
Prijs je gelukkig dat je alleen instructeur was![]()
Campagnolo Ultra Dork