Mwa, zo'n post als deze week met een heli-drop, dat belachelijke horloge en een speciaal ingereden Lambo neigt wel een beetje die kant op imho. Geniet er van, doe de leuke dingen in het leven, maar dat hoef je toch niet met iedereen te delen?
Mathieu van der Poel
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Dat zal eerder 'voor het werk' geweest zijn.daniel1975 schreef: ↑11 feb 2025 12:08
Mwa, zo'n post als deze week met een heli-drop, dat belachelijke horloge en een speciaal ingereden Lambo neigt wel een beetje die kant op imho. Geniet er van, doe de leuke dingen in het leven, maar dat hoef je toch niet met iedereen te delen?

Ja, dat denk ik ook. Alle mensen die zichzelf `influencer` noemen zijn eigenlijk gewoon figuranten in reclamespotjes. Dit is in feite dus ook gewoon werk voor vdPoel. Of een klusje ernaast om precies te zijn.
Ach, ik denk dat 90% van de forum bezoekers hier een vergelijkbare patserige fase in hun leven hadden doorgemaakt wanneer ze de dezelfde middelen hadden gehad haha. I know I would. Behalve dan dat off piste skiën. Hoe goed je ook kan skiën, het gaat wel erg vaak mis. Kan je beter gaan trainen in het verkeer.
Los daarvan lijkt het me gewoon een leuke vent die een lekker stukkie kan fietsen.
Los daarvan lijkt het me gewoon een leuke vent die een lekker stukkie kan fietsen.
Erg vaak mis, valt toch ook wel mee ?
Er zit een risico aan offpiste ja, maar met juiste kennis/gidsen kan je dat goed beperken.
Het komt in het nieuws.
Maar dat komen alle vliegtuig ongelukken ook, wilt nog niet zeggen dat het exteem gevaarlijk is.
Er zit een risico aan offpiste ja, maar met juiste kennis/gidsen kan je dat goed beperken.
Het komt in het nieuws.
Maar dat komen alle vliegtuig ongelukken ook, wilt nog niet zeggen dat het exteem gevaarlijk is.
Als het mis gaat, is het vaak met grote impact en soms dodelijk. Dat zijn veelal de onbegeleide "avonturiers" die lawines veroorzaken en vooral van zichzelf overtuigt zijn dat ze weten wat ze doen. Maar goed, die heb je op de fiets ook..

-
- Forum-lid
Sisyphus had genoeg aan een loodzware steen, en mochten we volgens Camus als gelukkig beschouwen.
Ja dat zijn vaak mensen die denken oh ik kan hier ook prima naast de piste naar beneden.
Als ik dit zo lees was Mathieu wel goed voorbereid :
https://www.hln.be/wielrennen/de-avontu ... gle.com%2F
Als ik dit zo lees was Mathieu wel goed voorbereid :
https://www.hln.be/wielrennen/de-avontu ... gle.com%2F
Verplicht is het gebruik van een ABS-tas, een lawinerugzak met airbag
[..]
samen met een gids
-
- Forum-lid
“ Hoe moet ik leven, als ik mij nergens op kan beroepen? ”Klein_Verzet schreef: ↑11 feb 2025 14:03 Sisyphus had genoeg aan een loodzware steen, en mochten we volgens Camus als gelukkig beschouwen.
Adversity is the Catalyst of Change
Juist omdat hij zijn grenzen blijft verleggen op gebied van behendigheid in verschillende disciplines, kan hij zo makkelijk instappen in het cross-seizoen denk ik.
Je kunt het als werkgever misschien verbieden. Nu krijgt vd Poel al grotendeels betaald voor het saaie k#twerk van zijn baas (Hij doet liever wat anders dan op de wegfiets zitten). Gaan ze hem dan ook nog zijn pleziertjes buiten het fietsen afpakken, dan is hij zo vertrokken, helemaal uit het peloton, of naar een ploeg waar het wel mag.
Je kunt het als werkgever misschien verbieden. Nu krijgt vd Poel al grotendeels betaald voor het saaie k#twerk van zijn baas (Hij doet liever wat anders dan op de wegfiets zitten). Gaan ze hem dan ook nog zijn pleziertjes buiten het fietsen afpakken, dan is hij zo vertrokken, helemaal uit het peloton, of naar een ploeg waar het wel mag.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Als ik rekenschap zou moeten houden wat anderen vinden van mijn gedrag had ik een saaier/triester leven dan nu.