Het grote taaltopic
Ik denk inderdaad dat een paar taalfouten in een sollicitatiebrief tegenwoordig vooral zegt dat iemand niet bang is om zelf de handen uit de mouwen te steken.
Campagnolo Ultra Dork
borgmonster schreef: ↑12 feb 2025 22:48Als je het voltooid deelwoord wilt gebruiken van “onderleggen”, is het toch echt “onderlegd” met een “d”.
Maar ik begrijp wat je bedoelt.

-
- Forum-lid
Wie onderlegt verzuipt.
- CampaYolo
- Forum-lid
Wat bedoelt een vrouw wanneer ze in een bepaalde streektaal zegt "ik voel me kut"?
Zit ze dan niet lekker in haar vel, of zit ze juist net wel héél erg lekker in haar vel?
Zit ze dan niet lekker in haar vel, of zit ze juist net wel héél erg lekker in haar vel?
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
-
- Forum-lid
In het tweede geval zou ze in ieder geval niet aangenomen worden door Daniel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
In alle gevallen niet 

Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Schijnbaar zit Ernie in een ander vakgebied 

Less is bore
Sollicitatie brieven 
Bestaat dat nog? Ik heb recent een nieuwe baan gezocht én gevonden. Ik had op een gegeven moment 8 lopende sollicitatie en ik heb echt voor geen vacaturen een sollicitatie brief geschreven. Alleen maar een C.V. ge-upload.

Bestaat dat nog? Ik heb recent een nieuwe baan gezocht én gevonden. Ik had op een gegeven moment 8 lopende sollicitatie en ik heb echt voor geen vacaturen een sollicitatie brief geschreven. Alleen maar een C.V. ge-upload.
Live fast; die young. mijn blog