Meerdere gebruikers Elite Suito
Mijn vrouw wil af en toe ook gebruik maken van de fietstrainer. De activiteiten wil ze graag uploaden naar haar eigen Strava. De Elite software en Zwift-software is nu gekoppeld aan mijn account. Ook beschikt ze niet over een eigen fietscomputer.
Kun je met meer accounts gebruik maken of zijn er andere trucjes voor om op te lossen?
Kun je met meer accounts gebruik maken of zijn er andere trucjes voor om op te lossen?
Je kan 'm vanuit jouw Strava exporteren (FIT file), vervolgens je eigen rit verwijderen en die FIT in haar Strava uploaden.
-
- Forum-lid HC
Heeft ze wel een eigen device?
Smartwatch of fietscomputer, dan kan je die gewoon laten opnemen en de rit op zwift altijd weggooien, doe ik ook vaak.
Smartwatch of fietscomputer, dan kan je die gewoon laten opnemen en de rit op zwift altijd weggooien, doe ik ook vaak.
Als zij een eigen account heeft op swift, Rouvy etc. Dan kun je toch de trainer per account koppelen? Volgens mij heb je dan geen probleem.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Dank voor alle snelle reacties!
Ze heeft (nog) geen eigen device en ook geen eigen (betaald account) op andere diensten. Het is in eerste instantie even uitproberen of het wat is.
Thanks @Havana gaan het eerst maar even proberen op de manier die jij omschrijft
Ze heeft (nog) geen eigen device en ook geen eigen (betaald account) op andere diensten. Het is in eerste instantie even uitproberen of het wat is.
Thanks @Havana gaan het eerst maar even proberen op de manier die jij omschrijft
-
- Forum-lid HC
Om te proberen hebben alle programma's wel een gratis proefperiode.
Dat zou in dit geval mijn keuze zijn
Dat zou in dit geval mijn keuze zijn
Ben je zeker dat dit gaat werken?
Gebruik ik ook. Maar kan dat nog onder de nieuwe voorwaarden/ abonnementen?
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid HC
Nu kan je abonnementen koppelen zodat je goedkoper uit bent. Maar dat is nog altijd duurder dan 1 los abonnement.
En dan zou ts zelf ook over moeten stappen.