Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
-
- Forum-lid HC
Ik ben al weer klaar met de zonnige zondag middagen. Vandaag alweer 5 keer last gehad van dove bejaarden die het hele fietspad innemen. Bel reageren ze niet op en als je roep, krijg je een grote mond dat je moet bellen
-
- Forum-lid
Ah, die klaagzang weer....
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gewoon Tussendoor knallen 
Prachtig weer vandaag, genieten!

Prachtig weer vandaag, genieten!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Je kunt het ook omdenken. Ik ben klaar met fietsbellen die een dove bejaarde niet hoort. Liever een gong dan een zachte ping. De dove bejaarden verander je niet, je bel kun je wel veranderen. En roepen vind ik onbeschoft en ook onbegrijpbaar voor de ander, het wekt vooral irritatie op.
Echte oplossing is bericht voor elkaar!
- daniel1975
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
De eerste echte lentedag vandaag dus: iedereen moet naar buiten en iedereen claimt zijn eigen stukje.
Hoezo gepolariseerde samenleving….
Hoezo gepolariseerde samenleving….
Adversity is the Catalyst of Change
Ik was vrijdag een rondje doen, lekker twee in het zonnetje, samen met de bejaarden. Moest een paar keer in de remmen, maar ach, het zonnetje schijnt....met dat weer kan ik het hebben. Gisteren gelopen, te warm aangekleed, krijg je dat weer 

Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
+1scottwilko schreef: ↑23 feb 2025 15:17 Ik ben al weer klaar met de zonnige zondag middagen. Vandaag alweer 5 keer last gehad van dove bejaarden die het hele fietspad innemen. Bel reageren ze niet op en als je roep, krijg je een grote mond dat je moet bellen
Zaterdag in het zuid Limburgse heuvelland gereden. Dat stikt het alweer van de toeristen en mensen met hele dure fietsen. Hoe duurder de fiets, des te minder je je aan verkeersregels hoeft te houden.
Gelukkig zijn er goede uitwijk opties in de buurt.
Dogma F