Ik heb hier een Koga Miyata Prologue staan in een enorme maat 66. Best een leuke basis voor een project. Helaas als ik er een project van maak dan is het zo erg mijn maat niet dat ik 'm alleen maar voor de mooi zou hebben. En met al een behoorlijke verzameling fietsen hier in huis is dat niet meer toegestaan zeg maar..

Op marktplaats zie ik dit soort fietsen staan voor bedragen tussen de grofweg 250 en werkelijk idiote 750 euro..

Maar omdat dit dus leuk is voor een project, en volgens mij hier op het forum best wel mensen zitten die daar een goede basis voor zoeken, dacht ik, zet 'm even niet op Marktplaats. dat kan altijd nog.
De fiets is, voor zover ik het kan beoordelen, zo goed als origineel, het crhoomwerk is niet top.
En op marktplaats schrijf je dan iets als. "uniek weinig kilometers mee gereden (is waar, ik zelf geen meter) en alles werkt, en je fietst er zo op weg. Maar dat is natuurlijk flauwekul. Een fiets als deze zoek je om een andere reden.
Ik weet wie de eerste en t.n.t enige eigenaar was, maar die gebruikte 'm de laatste paar jaar vooral om spinnen te huisvesten

Met period handpomp... Ziet er aardig uit, maar is gewoon plastic hoor. dus ook voor de show.