Darevie
Ik kreeg van de week de site Darevie geplugt via sociale media.
Ik zat even naar die site te kijken en de prijzen zijn redelijk en de designs zijn in een aantal gevallen best mooi (lekker simpel). Nou heb ik het idee dat het gewoon vanuit china wordt opgestuurd maar eigenlijk staat dat nergens (of ik lees er overheen). Broeken bestel ik er niet (broeken heb ik mijn vaste merken voor) maar de shirts en bodywarmer zien er goed uit.
Heeft er iemand ervaring (zowel met het bestellen en versturen, als de kleding zelf)?
Ik zat even naar die site te kijken en de prijzen zijn redelijk en de designs zijn in een aantal gevallen best mooi (lekker simpel). Nou heb ik het idee dat het gewoon vanuit china wordt opgestuurd maar eigenlijk staat dat nergens (of ik lees er overheen). Broeken bestel ik er niet (broeken heb ik mijn vaste merken voor) maar de shirts en bodywarmer zien er goed uit.
Heeft er iemand ervaring (zowel met het bestellen en versturen, als de kleding zelf)?
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Lijkt me gewoon een Ali aanbieder: https://cyclingwear.es.aliexpress.com/s ... 10636555.0
Verkopen veel, hoge scores qua reviews en redelijke prijs. Lijkt me een gokje waard, laat het hier nog eens weten.
Verkopen veel, hoge scores qua reviews en redelijke prijs. Lijkt me een gokje waard, laat het hier nog eens weten.
Ik pak ze wel weer in de afdaling 

- devriesman
- Forum-lid
Ik heb een stel broeken, al jaren. De korte bib, met verschillende stoffen, is voor zijn geld een prima koop. Bij Castelli overleeft de zeem de broek. Hier is het andersom. Plastic shirtjes gebruik ik nooit dus daar heb ik geen mening over. Ik vind de stijl wel leuk.
Darevie, ik heb er veel tenues van. Heel mooie pasvorm en broeken met een super goede zeem. Moeten helemaal niet onderdoen voor de echte merken. Ik draag momenteel ook Bioracer en Gobik, is gelijkwaardig van kwaliteit. Gewoon op ali bestellen, dat is het goedkoopste.
Is inderdaad een van de betere Ali merken.
Ik heb er nog een fijn truitje van gehad, maar uiteindelijk doorverkocht omdat het design mooier was op scherm dan op mij
Ik heb er nog een fijn truitje van gehad, maar uiteindelijk doorverkocht omdat het design mooier was op scherm dan op mij

-
- Forum-lid
Darevie heeft het zelf voor elkaar, dat er kopieen gemaakt worden op Darevie. Op Aliexpress koopt ik het eigenlijk alleen nog in de officiële winkel.
Ik afgelopen seizoen een paar Italië 4.0 broeken gekocht met de gele zeem, die zijn prima, echt boven gemiddeld voor die prijs.
Ik afgelopen seizoen een paar Italië 4.0 broeken gekocht met de gele zeem, die zijn prima, echt boven gemiddeld voor die prijs.
OK, ik denk dat ik het wel een gokje waard vind. Ik zie dat op Ali asian maten worden aangeboden, en op de site eur en asia en dat je voor eur een maat groter van asia moet nemen.
Dus mijn XL (ik neem aan eur-xl) dus ios een asia-xxl? Klopt dat een beetje met jullie ervaring?
Dus mijn XL (ik neem aan eur-xl) dus ios een asia-xxl? Klopt dat een beetje met jullie ervaring?
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Vandaag een shirt binnen gekregen. Donker groen shirt korte mouw.
Euro L valt als een grote M of kleine L. Dus advies om inderdaad maatje groter dan je normale shirt te bestellen. Verder oogt het kwalitatief prima.
(Mocht iemand met kledingmaat M deze willen overnemen dan stuur maar een dm)
Euro L valt als een grote M of kleine L. Dus advies om inderdaad maatje groter dan je normale shirt te bestellen. Verder oogt het kwalitatief prima.
(Mocht iemand met kledingmaat M deze willen overnemen dan stuur maar een dm)