Wielerseizoen 2025
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je gaat Pogi of VDP toch ook niet in een zetel naar de Poggio brengen straks? Laat hun eigen ploegen dat maar opknappen.
En de dames hebben al vaker laten zien dat emo in de koers vaker prevaleert boven ratio.
Maar ik verwacht wel paar mooie dameskoersen eigenlijk dit voorjaar na alle veranderingen in de ploegen.
En de dames hebben al vaker laten zien dat emo in de koers vaker prevaleert boven ratio.
Maar ik verwacht wel paar mooie dameskoersen eigenlijk dit voorjaar na alle veranderingen in de ploegen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Hoeveel zeges hebben Pogi en Mathieu al behaald in MSR?daniel1975 schreef: ↑02 mar 2025 10:12 Je gaat Pogi of VDP toch ook niet in een zetel naar de Poggio brengen straks? Laat hun eigen ploegen dat maar opknappen.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

-
- Forum-lid HC
Ik noteer er iig weer 1 in de catergorie "never celebrate to early" Mijn favoriete categorie.
Dat dames wielrennen......... Is dat nou zo,n zootje door de dames of door de leiding...... ofwel de B garnituur van het mannen wielrennen gaat naar de vrouwen. Alhoewel ik het persoonlijk wel vind meevallen en het volgens mij gewoon ook komt door niet voldoende toppers / het niveau daalt erna extreem snel.
Dat dames wielrennen......... Is dat nou zo,n zootje door de dames of door de leiding...... ofwel de B garnituur van het mannen wielrennen gaat naar de vrouwen. Alhoewel ik het persoonlijk wel vind meevallen en het volgens mij gewoon ook komt door niet voldoende toppers / het niveau daalt erna extreem snel.
Daarstraks de herhaling van de beklimming van de muur bekeken. Ik zag vanaf de aankomstlijn in de Enecotour in geraardsbergen Wout in 10de tot 15 de positie rijden om na zwoegend op het steilste stuk boven aan de kapel op de muur in 7de positie boven te komen. Die tweede tijd kan dan enkel bekomen zijn door in het begin een paar posities op te schuiven waar de muur eigenlijk nog niet begint of de hellingsgraad miniem is. Of waar haal je die tijd? Ik ken de Muur en de Bosberg trouwens op mijn duimpje, beiden zeker al minstens 100x opgereden.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Ik vind persoonlijk het vrouwenwielrennen wel een heel hoog niveau hebben, zeker de top 10.wasbeer2006 schreef: ↑02 mar 2025 14:26 Ik noteer er iig weer 1 in de catergorie "never celebrate to early" Mijn favoriete categorie.

- daniel1975
- Forum-lid HC
Vandaag is weer saaiheid troef. Dit blijft toch de meest nutteloze vlaamse koers imho van het voorjaar.
-
- Forum-lid
Scheldeprijs vergeten?daniel1975 schreef: ↑02 mar 2025 16:01 Vandaag is weer saaiheid troef. Dit blijft toch de meest nutteloze vlaamse koers imho van het voorjaar.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Oja, die is ook genomineerd 

- daniel1975
- Forum-lid HC
Zo, dat wordt de eerste boete voor juichen voor een ploeggenoot op de streep 

De Faun Drome Classics was best goed vandaag met Ayuso en Skjelmose.daniel1975 schreef: ↑02 mar 2025 16:01 Vandaag is weer saaiheid troef. Dit blijft toch de meest nutteloze vlaamse koers imho van het voorjaar.
Ook vandaag een sterke VanDerBreggen gezien in het Hageland, haar teammaatje Gerritse wint.
Kuurne maar op de achtergrond gevolgd. Zoals bijna alle jaren hetzelfde scenario.