Garmin Edge 540/840
Heb ik ook. Kan je idd uitzetten maar hij blijft dan piepen als teken dat je je rit moet starten.
Piepjes heb ik uit gezet.
Vandaag eerste rit gedaan. Garmin had er een leuke route van gemaakt. Moet nog wat instellingen aanpassen maar over het algemeen tevreden. Even na een Rox 12.0 maar ik kan de meeste functies goed vinden. Goede eerste indruk dus.
Vandaag eerste rit gedaan. Garmin had er een leuke route van gemaakt. Moet nog wat instellingen aanpassen maar over het algemeen tevreden. Even na een Rox 12.0 maar ik kan de meeste functies goed vinden. Goede eerste indruk dus.
Vandaag probeerde Garmin me zowat 30 keer op 2-3 minuten te laten omkeren.v 

Mijn Edge 840 geeft ineens geen navigatie aanwijzingen meer. Gisteren ontbraken ook al de richting pijltjes op de route, maar na een soft reset was dat weer in orde.
Als ik verkeerd rij en later weer terug op de route kom, dan hoor ik wel een piepje en de melding dat de koers gevonden is.
Afstand te gaan loopt ook gewoon terug, dus zover niks bijzonders.
Alleen de route aanwijzingen en het verzoek voor herberekening ontbreekt.
Wat nu te doen? Een reset van het toestel heb ik niet zoveel zin in.
Melding al eens uit en weer aan gezet, de instelling altijd of alleen tijdens navigatie geprobeerd, instructies van alleen tekst op kaart gezet en terug. Alles zonder succes.
Edit: toch maar een reset gedaan. Nog niet getest of het probleem verholpen is, maar ga er van uit dat de navigatie nu weer functioneert zoals bedoeld is.
On a sidenote: profielen op de Edge en aangemelde sensoren worden ergens bewaard in Connect. Dus je kunt redelijk vlot weer terug naar de gewende omgeving.
Nu maar eerst eens de cyclemap updaten
Als ik verkeerd rij en later weer terug op de route kom, dan hoor ik wel een piepje en de melding dat de koers gevonden is.
Afstand te gaan loopt ook gewoon terug, dus zover niks bijzonders.
Alleen de route aanwijzingen en het verzoek voor herberekening ontbreekt.
Wat nu te doen? Een reset van het toestel heb ik niet zoveel zin in.
Melding al eens uit en weer aan gezet, de instelling altijd of alleen tijdens navigatie geprobeerd, instructies van alleen tekst op kaart gezet en terug. Alles zonder succes.
Edit: toch maar een reset gedaan. Nog niet getest of het probleem verholpen is, maar ga er van uit dat de navigatie nu weer functioneert zoals bedoeld is.
On a sidenote: profielen op de Edge en aangemelde sensoren worden ergens bewaard in Connect. Dus je kunt redelijk vlot weer terug naar de gewende omgeving.
Nu maar eerst eens de cyclemap updaten

Dogma F