Goedemorgen,
ik heb mijn 830 laten vallen. Het scherm gaat gewoon aan en je kunt het profiel zien maar de onderkant lijkt niet meer te werken. Dus starten van een rit, of opladen werkt niet meer. Iemand een idee of dit nog te resetten is?
alvast dank voor de hulp
GARMIN Edge 830 hulpvraag
-
- Forum-lid HC
Alles is te repareren, de vraag is of dat nog verstandig is. Als de onderzijde echt stuk is, dan verwacht ik dat het tijd wordt voor een nieuwe fietscomputer.
Pijnlijke les dan
Pijnlijke les dan
Als zelfs opladen niet meer werkt, dan is het geen software probleem. Ergo, reset gaat niet helpen.
Je kunt de leverancier vragen of ze prijs kunnen geven voor reparatie. Vanwege de waterdichtheid is dit lastig om open te maken en weer waterdicht te kunnen sluiten.
Je kunt de leverancier vragen of ze prijs kunnen geven voor reparatie. Vanwege de waterdichtheid is dit lastig om open te maken en weer waterdicht te kunnen sluiten.
Dogma F
Vermoedelijk moet er een compleet nieuwe case omheen, dat is waarschijnlijk de kostenfactor. Dergelijke accu's zitten rond €25-30 dus de rest is materiaal en arbeid. Ik denk dat als de onderkant een losse assy is, je niet ver boven de €100 uitkomt. Of je dat nog aan een 830 gaat uitgeven is twijfelachtig.
Dogma F