Heeft iemand deze Ekoi verwarmbare handschoenen en overschoenen in het gebruik?
Ben benieuwd naar de ervaringen.
https://www.ekoi.com/nl/winterhandschoe ... ncept.html
https://www.ekoi.com/nl/overschoenen-wi ... ncept.html
Ekoi verwarmbare handschoenen en overschoenen
-
- Forum-lid
Ik gebruik sinds een jaar de verwarmde handschoenen (waterafstotend, geschikt voor temperaturen tussen -5 en 5 graden. Zeker bij waterkoud weer of een klein buitje zijn ze heel fijn. Een zware bui houden ze helaas niet tegen. Toch ben ik er heel tevreden over. Zo tevreden, dat ik voor de echt koude omstandigheden nog een tweede paar bestelde (tot -12).
Het fijne is dat de verwarming je handen droog houdt en je daardoor warm blijft. Ook kun je onderweg de temperatuur goed regelen. (uit en 3 standen)
Bij normaal gebruik, kun je er ongeveer 4-5 uur mee rijden.
Het fijne is dat de verwarming je handen droog houdt en je daardoor warm blijft. Ook kun je onderweg de temperatuur goed regelen. (uit en 3 standen)
Bij normaal gebruik, kun je er ongeveer 4-5 uur mee rijden.
Een vriend van mij heeft, naast de handschoenen, ook de verwarmbare overschoenen. Daar merkt hij niet direkt iets van extra warmte. Niet zoals bij de handschoenen.
Ikzelf heb verwarmbare sokken, gekocht op Amazon, en die werken heel fijn en best lang.
Ikzelf heb verwarmbare sokken, gekocht op Amazon, en die werken heel fijn en best lang.
-
- Forum-lid
Ik heb ook die Ekoi handschoenen tot -12. Nu twee keer aangehad en positief. Ze zitten fijn en gaan circa 2 uur mee op de warmste stand. Geen koude handen gehad bij temperaturen onder nul. Warme handen eerder. Verder heb ik ze nog niet kunnen uittesten.
De batterij zit aan de binnenkant bij je pols. Dat is wel even wennen als je op je stuur ligt maar verder niet zo'n probleem. Het opladen duurt wel een aantal uur en moet per handschoen. Dat is wel even een aandachtspunt, maar te ondervangen met zo'n dubbele stekker en twee snoertjes.
De batterij zit aan de binnenkant bij je pols. Dat is wel even wennen als je op je stuur ligt maar verder niet zo'n probleem. Het opladen duurt wel een aantal uur en moet per handschoen. Dat is wel even een aandachtspunt, maar te ondervangen met zo'n dubbele stekker en twee snoertjes.