Bij mij vrouw verliest er steeds de verbinding tussen telefoon en Wahoo. Ze verbindt voor de rit, maar tijdens fietsen gaat ergens die verbinding verloren en krijgt ze geen telefoontjes of appjes meer binnen.
App al keer van telefoon gegooid en opnieuw geïnstalleerd maar heeft probleem niet opgelost.
Iemand enig idee?
Wahoo Elemnt Bolt gps bike computer
-
- Forum-lid
Kan ik met m'n bolt mijn kickr core aansturen maar wel gebruik maken van mijn assioma powermeter pedalen? (Heet powermatch geloof ik) Ik wil graag consistente data hebben voor binnen en buiten.
-
- Forum-lid
Een vraagje over de element app. Kun je daarin ook een route die je al gereden hebt en dus in je geschiedenis staat ook als route weer opslaan?
Ja je kan natuurlijk op de site van strava de gpx downloaden en dan de gpx weer naar je telefoon sturen en daar openen met element. Maar kan dit ook met alleen gebruik maken van je telefoon?
Al gevonden. Bij routes - plusje rechtsboven - maak vanuit geschiedenis.
Ja je kan natuurlijk op de site van strava de gpx downloaden en dan de gpx weer naar je telefoon sturen en daar openen met element. Maar kan dit ook met alleen gebruik maken van je telefoon?
Al gevonden. Bij routes - plusje rechtsboven - maak vanuit geschiedenis.
Mijn Bolt kan ik niet meer opstarten.
Ook als ik aan een kabeltje hang.
Ik vermoedt dat er nog zo'n 70% batterijcapaciteit over was.
Tenminste dat gaf hij aan toen ik hem vanochtend uit deed.
Is hij overleden of weet iemand nog iets om hem alsnog op te starten?
BVD.
BVD.
Ik heb dit probleem ook gehad, maar m'n Bolt ging nog wel aan. Wat bij mij werkte was even wat tijd houden tussen de aan-zet pogingen. Uiteindelijk heb ik een nieuwe Wahoo gekocht, na 8 jaar had de Bolt z'n geld wel opgeleverd en was vervanging wel logisch.Theo V schreef: ↑12 mar 2025 17:53 Mijn Bolt kan ik niet meer opstarten.
BVD.
Check de instellingen van je app. Daar kan je aangeven of de app operationeel blijft op de achtergrond of niet. Meestal ligt het daaraan.Critic schreef: ↑29 sep 2024 19:13 Bij mij vrouw verliest er steeds de verbinding tussen telefoon en Wahoo. Ze verbindt voor de rit, maar tijdens fietsen gaat ergens die verbinding verloren en krijgt ze geen telefoontjes of appjes meer binnen.
App al keer van telefoon gegooid en opnieuw geïnstalleerd maar heeft probleem niet opgelost.
Iemand enig idee?
Geen idee of het hiermee verband houdt, maar bij mij verdwijnt de muziek pagina steevast na een tijd.
Ik heb bij woonwerk fietsen quasi altijd een bone conducting koptelefoon op. Ik ben het snel gewoon geworden om een minder leuk nummer te skippen.
Ik heb bij woonwerk fietsen quasi altijd een bone conducting koptelefoon op. Ik ben het snel gewoon geworden om een minder leuk nummer te skippen.