Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het grote bezorgdiensten review topic

Orlok
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Orlok 14 mar 2025 14:53

Orlok schreef: 13 mar 2025 19:18 Eigenlijk nooit problemen met de post/pakketbezorging met Postnl, GLS, DPD of DHL gehad tot vandaag, nooit UPS gehad tot vandaag. 😉

Via de e-mail en sms door UPS de dag ervoor op de hoogte gehouden dat het pakketje vandaag 'voor het einde van de dag' zou worden bezorgd. 's-Morgens via sms op de hoogte gehouden dat bezorging zou plaatsvinden tussen 11h20 - 13h20, echter tijdens 'bezorging' om ong. 11h waren wij (nog) niet thuis en heeft UPS het pakket mee terug genomen om het vervolgens op het 'UPS Access point' z'n 10 km hier vandaan achter te laten terwijl er ook een zich op ong. 1 km afstand bevindt (je zal toch een taxi of openbaar vervoer moeten nemen). 🙄

Om 14h krijgen wij een sms en e-mail dat het pakket op het UPS Access point is afgegeven en dus kan worden opgehaald. Echter toen ik daar om ong. 16h aan kwam om het pakketje op te halen was het onvindbaar, raar gedoe.

Men vond bij het UPS Access point maar dat ik contact moet opnemen met UPS.
Volgens UPS komt het wel eens een keer voor dat de melding dat het pakket kan worden afgehaald eerder door de geadresseerde wordt ontvangen dan dat het pakket is afgegeven. Het UPS Access point wordt gekozen volgens het rittenschema van de bezorger en is dus niet altijd gunstig voor de geadresseerde.
Enfin, hedenochtend weer naar het UPS Access point om daar het pakketje op te halen, hèhè, wat een gedoe. 🤔
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Mehekachtohapi
Forum-lid

Mehekachtohapi 14 mar 2025 16:32

Hier een mooie met Bike24 en DHL. Mijn adresgegevens op de site van Bike24 staan goed, maar als ik een bestelling doe, worden straat, achternaam, huisnummer en huisnummertoevoeging door elkaar gehusseld waardoor DHL niet meer begrijpt waar het naar toe moet. Nu al een paar keer met DHL geprobeerd om bij het T&T nummer mijn juiste adres te krijgen. Ik ben benieuwd of het gaat lukken... Als alles klopt, gaat het altijd best snel met DHL, maar als er ook maar iets buiten de lijntjes kleurt, dan wordt het erg lastig. Niet geheel de schuld van DHL in dit geval natuurlijk, maar ik krijg een sterk "computer says no" gevoel :mrgreen:

Plaats reactie