Zal gewoon heel persoonlijk zijn en waar/hoe groot scheur/breuk is.
Ik kon iig eerder fietsen dan dat ik weer normaal kon lopen. (voordeel op fiets is dat je 1 been minder werk kan laten doen, met lopen lukt dat niet echt)
Gevallen in 2025
Inderdaad heel persoonlijke en afhankelijk van veel factoren.
Afgelopen woensdag het advies gekregen om deze week nog te gebruiken om de spieren weer soepel te krijgen. vanaf volgende week woensdag gaan we weer kracht opbouwen. Ik heb inmiddels 2x in de sportschool op een indoortrainer 2x 20 minuten met 90 watt kunnen rondraaien. Als ik niet in die 15% val waarbij de operatie toch niet aanslaat, dan denk ik dat ik het najaar nog wel wat moois kan gaan rijden
Nogmaals bedankt voor de reacties.
Afgelopen woensdag het advies gekregen om deze week nog te gebruiken om de spieren weer soepel te krijgen. vanaf volgende week woensdag gaan we weer kracht opbouwen. Ik heb inmiddels 2x in de sportschool op een indoortrainer 2x 20 minuten met 90 watt kunnen rondraaien. Als ik niet in die 15% val waarbij de operatie toch niet aanslaat, dan denk ik dat ik het najaar nog wel wat moois kan gaan rijden

Nogmaals bedankt voor de reacties.
Wat wil je...? Geluk of Gelijk
Je hebt in ieder geval een goed excuus om echt Z2 te fietsen en niet grijs.barmic schreef: ↑14 mar 2025 16:34 Inderdaad heel persoonlijke en afhankelijk van veel factoren.
Afgelopen woensdag het advies gekregen om deze week nog te gebruiken om de spieren weer soepel te krijgen. vanaf volgende week woensdag gaan we weer kracht opbouwen. Ik heb inmiddels 2x in de sportschool op een indoortrainer 2x 20 minuten met 90 watt kunnen rondraaien. Als ik niet in die 15% val waarbij de operatie toch niet aanslaat, dan denk ik dat ik het najaar nog wel wat moois kan gaan rijden![]()
Niet zijken maar reiden !