Wielerseizoen 2025
Ik en ik vond dat dat vandaag eerder bevestigd wordt dan tegengesproken. Jorgenson moest het alleen doen en in de Tirreno ook niet de bevestiging dat ze nog een blik mannen voor de bergen op voorraad hebben.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Aardige etappe. Sowieso eindelijk eens fijne beelden na al die koude koersdagen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Dat is geen antwoord op mijn vraag.daniel1975 schreef: ↑16 mar 2025 16:22
Er zijn genoeg belachelijke voorbeelden genoemd. Volgens mij is het juichen voor een ploeggenoot op de streep nog niet genoemd….
Terwijl de renners bij sommige aankomsten alle recht hebben om te juichen dat ze de laatste 5km zonder kleerscheuren hebben overleefd. Maar daar is de UCI niet thuis….
Dat ze mensen midden in een sprintend peleton verbieden om hun stuur los te laten, dat vind ik een prima maatregel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja, want het juichen heeft veel meer valpartijen veroorzaakt dan rare obstakels en vreemde bochten in de slotkilometers….
Fotografen staan ook altijd op een veilige plek na de finish bijv….
Edit: marsvos was mij al voor.
Deze valt in dezelfde categorie als de boete voor schelden in de F1. Omdat de FIA zo nodig de communicatie van de coureurs uit wil zenden kunnen die gasten niet met maximale adrenalinelevels in hun eigen bubbel zitten.
Deze valt in dezelfde categorie als de boete voor schelden in de F1. Omdat de FIA zo nodig de communicatie van de coureurs uit wil zenden kunnen die gasten niet met maximale adrenalinelevels in hun eigen bubbel zitten.
Mensen begrijpen blijkbaar niet altijd goed dat er ook voor de organisatie van de wedstrijd verantwoordelijkheden zijn. Het parcours en hoe het beveiligd is, is de verantwoordelijkheid van de organisatie. De UCI legt daar regels voor vast, maar de organisatie moet ze uitvoeren.daniel1975 schreef: ↑17 mar 2025 07:14 Ja, want het juichen heeft veel meer valpartijen veroorzaakt dan rare obstakels en vreemde bochten in de slotkilometers….
Dat je in een sprintend peleton je handen aan het stuur moet houden, is evident. Ik wil daar niet eens over disussiëren.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nogmaals, ik zie graag de beelden van valpartijen die daar door zijn veroorzaakt.....
Dat vind ik dus quatch. Als er straks een half tourpeloton valt doordat de 5de met de handen in de lucht gaat, gaat iedereen weer roepen: Waarom wachten ze altijd tot er iets ernstigs gebeurt?daniel1975 schreef: ↑17 mar 2025 09:42 Nogmaals, ik zie graag de beelden van valpartijen die daar door zijn veroorzaakt.....
Zoals ik al zei: Ik vind het eigenlijk de discussie niet eens waard. No brainer.