Wielerseizoen 2025
-
- Forum-lid
Huh?! Ik vind het juist mentaal heel sterk om uit je prestatiebubbel te stappen en je focus even te verleggen naar zaken die er echt toe doen.
Er zijn maar weinig mensen die dat kunnen, getuige ook de vele burnouts in Nederland
Er zijn maar weinig mensen die dat kunnen, getuige ook de vele burnouts in Nederland
Adversity is the Catalyst of Change
Sorry hoor, maar dit klinkt niet als 'er effe voor de fun uitstappen en lekker focussen op iets anders'. Het klinkt toch eerders als 'het gaat niet meer momenteel.'Dubbeldekker schreef: ↑20 mar 2025 19:09 Huh?! Ik vind het juist mentaal heel sterk om uit je prestatiebubbel te stappen en je focus even te verleggen naar zaken die er echt toe doen.
-
- Forum-lid
Ja en?! Dan nog is het eerder dapper en verstandig dan domweg doorgaan tot je er bij neervalt.
En hoe het “klinkt” in een verslagje van een internetsite die uit is op clicks vind ik irrelevant. Laat haar zelf maar d’r verhaal doen bij wat meer gerenommeerde journalistieke bronnen.
En hoe het “klinkt” in een verslagje van een internetsite die uit is op clicks vind ik irrelevant. Laat haar zelf maar d’r verhaal doen bij wat meer gerenommeerde journalistieke bronnen.
Adversity is the Catalyst of Change
ok, dan vindt u het irrelevant. Het is natuurlijk nauwelijks een issue wanneer een toprenster uit een topploeg een paar dagen voor een grote klassieker verstek geeft.Dubbeldekker schreef: ↑20 mar 2025 20:58 Ja en?! Dan nog is het eerder dapper en verstandig dan domweg doorgaan tot je er bij neervalt.
Niemand heeft hier ergens geschreven dat het dom is, dus die opmerking vind ik dan weer irrelevant. Het enige wat ik schreef is: Zorgwekkend.
Niks zorgwekkend.3 Gewoon een sporter die na een belastend veldritseizoen toch even wat mentale rust wil om de batterijen weer op te laden. Of de goesting en de drang tot presteren die er nog niet genoeg aanwezig is. Dat meisje is dan ook nog vrij jong.gede schreef: ↑20 mar 2025 21:52ok, dan vindt u het irrelevant. Het is natuurlijk nauwelijks een issue wanneer een toprenster uit een topploeg een paar dagen voor een grote klassieker verstek geeft.Dubbeldekker schreef: ↑20 mar 2025 20:58 Ja en?! Dan nog is het eerder dapper en verstandig dan domweg doorgaan tot je er bij neervalt.
Niemand heeft hier ergens geschreven dat het dom is, dus die opmerking vind ik dan weer irrelevant. Het enige wat ik schreef is: Zorgwekkend.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Ik denk dat jullie de cross niet zo goed gevolgd hebben deze winter, daar zat ze er mentaal al geregeld door (Namen was het ergste) en aangezien ze toch WK is geworden, was het alleen in 'het kopke'. Vandaar mentaal toch wat fragiel (wat niet denigrerend bedoeld is, het is gewoon zo)

- daniel1975
- Forum-lid HC
Als u dat echt hetzelfde vindt, met permissie, maar dan begrijpt u er niets van. Geplande vakantie en ongepland tijdelijk de fiets aan de kant laten, dat is voor een topsporter iets totaal anders. Ze zit er door, daar moeten we niet aan twijfelen.
-
- Forum-lid