Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Idd, was afgelopen week een aantal dagen vrij en kreeg zoveel energie van het weer. Veel in de tuin gedaan, terrastegels schoongemaakt, geverticuteerd, gemaaid etc etc. Heerlijk dit weer!wasbeer2006 schreef: ↑24 mar 2025 08:40 Het was heerlijk dit weekend, lekkerder dan de beloofde vrijdag.
Lekker dingen buiten doen, wat is dat toch fijn
En uiteraard veel gefietst!
Ik kwam zaterdag half doof thuis van een duurritje. Verschrikkelijk, wat een wind. 5 met uitschieters tot 6. Tegen de wind in 15, 16 km/h en hartslag nauwelijks onder controle. Ik ben er klaar mee…
older Budweiser
- daniel1975
- Forum-lid HC
Weet je zeker dat je niet vrijdag bedoelt?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik denk dat Kilowatt het over zaterdag heeft. In het Hoge Noorden was het vrijdag lekker fietsweer (met al een redelijk windje), maar zaterdag stond er echt een tyfusharde wind. Zelf die dag van Groningen naar Zwolle (vooral zijwind), maar het was hard werken om niet de berm in te waaien.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bijzonder, wat een verschil dan op relatief korte afstand.
Hier was het vrijdag halve storm en zaterdag prima te doen.
Gisteren in de Vlaamse Westhoek 8-9 graden. De rest van Vlaanderen 15-16.daniel1975 schreef: ↑24 mar 2025 22:44 Bijzonder, wat een verschil dan op relatief korte afstand.
In combinatie met een irritant windje voelde het écht koud.
Elders waarschijnlijk kort-kort te doen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tsaj, dat lijkt de tendens te worden. Idioot veel water (vorig voorjaar hier, nu in zuid europa) of erg droog.
Als de natuur nu 25mm regen krijgt weet je niet wat je ziet, dan ontploft de boel en schiet alles in bloem en blad.