Mountainbike Show Your Stuff
Ik word over enkele maanden 54. Mijn rug is al 25 jaar een probleem, disc bulgings, scoliose, wervels die op elkaar liggen, enz... . Het ding is, hoe meer ik beweeg en belast, hoe minder last ik heb. Ook weeg ik enkele kilo's minder dan zo'n jaar of 10 terug. Minder lichaamsgewicht is sowieso op alle vlakken een winner.
Gisteren mijn 2e rit gemaakt op de KTM in mijn achtertuin. Dwz Den Treek Blauw en rood. Ik kom van een 2016 Cannondale FSI Hardtaile met Lefty 2.0
Eerste rijimpressie is vooral het comfortabele van een Fully. Hier en daar wat PR'etjes gereden maar kan daar nog geen definitieve conclusies trekken. Ook omdat het parcours vrij droog (mul) was. De drietraps stand vwb vering werkt fijn. Je komt er in ieder geval minder gesloopt vanaf.....
[url=https://ibb.co/hRwfkYgh]
[/url
Eerste rijimpressie is vooral het comfortabele van een Fully. Hier en daar wat PR'etjes gereden maar kan daar nog geen definitieve conclusies trekken. Ook omdat het parcours vrij droog (mul) was. De drietraps stand vwb vering werkt fijn. Je komt er in ieder geval minder gesloopt vanaf.....
[url=https://ibb.co/hRwfkYgh]

KTM Revelator Alto Exonic
KTM Scarp Master
KTM Scarp Master
-
- Forum-lid HC
Ja dat zijn ook mijn ervaringen, 25 jaar HT gereden en sinds 2 jaar een fully.
Gaaf dat het KTM oranje op de foto iig ook het Fox oranje is.
2 pos heb ik niet, maar dat wil ik de volgende keer wel. dan kan je de vering in open stand ook echt zo instellen voor maximale controle, grip en comfort.
Na twee ritten fully lock ik zelden meer, alleen met staand klimmen. Gewoon in het zadel klimt het in open stand beter. Met 2pos kan je in de middelste stand natuurlijk.
Gaaf dat het KTM oranje op de foto iig ook het Fox oranje is.
2 pos heb ik niet, maar dat wil ik de volgende keer wel. dan kan je de vering in open stand ook echt zo instellen voor maximale controle, grip en comfort.
Na twee ritten fully lock ik zelden meer, alleen met staand klimmen. Gewoon in het zadel klimt het in open stand beter. Met 2pos kan je in de middelste stand natuurlijk.
Nog een plaatje van mijn mtb. Zit sinds het najaar ook een dropper op maar ben er nog niet echt aan gewend om hem te gebruiken, alleen in Schoorl is het soms wel handig maar dan vergeet ik het nog de helft van de tijd.
Ben vorige zomer ook overgestapt van 27" HT naar 29" fully en zou niet anders meer willen, en mijn rug ook niet trouwens.

Ben vorige zomer ook overgestapt van 27" HT naar 29" fully en zou niet anders meer willen, en mijn rug ook niet trouwens.