Ja ik ook. De afleveringen met alleen Stefan en Lau luister ik niet eens.wasbeer2006 schreef: ↑07 apr 2023 09:31 Dat is wel een beetje met podcasts ja, zeker de laatste tijd, iedereen heeft er een.
Je moet niet alles als keiharde waarheid aannemen, maar ik stoor me daar niet zo aan.
Met een beetje zoeken zijn er best aardige podcasts.
Thomas dekker in de life slow vind ik ook altijd wel grappig, ergens een beetje een gek, maar vaak ook wel geniaal.
Ik kan zijn ongezoute duidelijkheid wel waarderen.
Podcast
-
- Forum-lid HC
Ik heb deze week een paar podcasts van Drive geluisterd van Mark Tuitert, beetje saai, maar er zitten wel leuke gasten tussen.
Misschien al bekend, maar was voor mij nieuw.
Zijn er nog wat met een beetje humor, boordradio vind ik altijd wel aardig met een pretige dynamiek.
En life slow ride fast als Thomas er is, dat soort dingen.
Misschien al bekend, maar was voor mij nieuw.
Zijn er nog wat met een beetje humor, boordradio vind ik altijd wel aardig met een pretige dynamiek.
En life slow ride fast als Thomas er is, dat soort dingen.
Fiets:
Lsrf ook al afgehaakt vooral dat gezwam van stefan bolt kan ik niet aan.
Beter worden nog wel want dat is nog interessant maar eigenlijk luister ik alleen voor jim
Rode lantaarn: niet alles meer, interviews nog wel of als frank jonne en tim wat doen. Vertrek van willem is wel een gemis.
In het wiel: veel tot alles. Altijd interessant en goede analyses, vond zonneveld eerst wel wat irritant maar daar moet je ff doorheen. Heeft wel veel inzicht.
Niet fietsen
Boekenstijn en de wijk: af en toe om weer ff bij te zijn
Weer een dag: humor om te lachen
Resident advisor: muziek (electronisch)
De machine: over de muziekindustrie
Verder nog meer lange interviews van verschillende bronnen van personen die interessant zijn en verhalenpodcasts (true crime dingen)
Resident advisor: electronische muziek
Lsrf ook al afgehaakt vooral dat gezwam van stefan bolt kan ik niet aan.
Beter worden nog wel want dat is nog interessant maar eigenlijk luister ik alleen voor jim
Rode lantaarn: niet alles meer, interviews nog wel of als frank jonne en tim wat doen. Vertrek van willem is wel een gemis.
In het wiel: veel tot alles. Altijd interessant en goede analyses, vond zonneveld eerst wel wat irritant maar daar moet je ff doorheen. Heeft wel veel inzicht.
Niet fietsen
Boekenstijn en de wijk: af en toe om weer ff bij te zijn
Weer een dag: humor om te lachen
Resident advisor: muziek (electronisch)
De machine: over de muziekindustrie
Verder nog meer lange interviews van verschillende bronnen van personen die interessant zijn en verhalenpodcasts (true crime dingen)
Resident advisor: electronische muziek
Wat fietsen betreft:
* Beter worden (ik moet wel natuurlijk)
* In het wiel
* Cycloworld
Ik luister ook graag naar de volgende geschiedenis podcasts:
* The rest is history (Brits)
* Geschiedenis voor herbeginners (Vlaams)
Vooral die laatste bestaat vrijwel alleen maar uit pareltjes. Niet heel vaak een nieuwe aflevering, maar echt met liefde gemaakt.
* Beter worden (ik moet wel natuurlijk)
* In het wiel
* Cycloworld
Ik luister ook graag naar de volgende geschiedenis podcasts:
* The rest is history (Brits)
* Geschiedenis voor herbeginners (Vlaams)
Vooral die laatste bestaat vrijwel alleen maar uit pareltjes. Niet heel vaak een nieuwe aflevering, maar echt met liefde gemaakt.
-
- Forum-lid
Weer een dag
- CampaYolo
- Forum-lid
Ik hoorde zojuist een paar mooie uitspraken in wielerclub wattage, die voor de rest in het teken stond over "het biologische wonder na de endeldarm"
Maar goed, even terug naar de mooie uitspraken.
"De renners acteren op het parcours, het weer bepaald de wedstrijd" (een waarheid als een deur)
"Mensen becommentariëren die iets doen wordt vaak gedaan door mensen die niets doen" (bijna cruijffiaans)
*disclaimer, dit is hoe ik mij de uitspraken en de strekking herinner, ik ga het niet terug luisteren. Hang me er niet aan op als er een foutje in zit.
Omdat ik geen nieuw topic wilde starten leek het mij gepast om het hier te plaatsen.
Anders moeten we "gepeupel over podcasts" opstarten.
Schaad het niet, dan baat het niet.
Maar goed, even terug naar de mooie uitspraken.
"De renners acteren op het parcours, het weer bepaald de wedstrijd" (een waarheid als een deur)
"Mensen becommentariëren die iets doen wordt vaak gedaan door mensen die niets doen" (bijna cruijffiaans)
*disclaimer, dit is hoe ik mij de uitspraken en de strekking herinner, ik ga het niet terug luisteren. Hang me er niet aan op als er een foutje in zit.
Omdat ik geen nieuw topic wilde starten leek het mij gepast om het hier te plaatsen.
Anders moeten we "gepeupel over podcasts" opstarten.
Schaad het niet, dan baat het niet.
Laatst gewijzigd door CampaYolo op 27 mar 2025 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
- CampaYolo
- Forum-lid
En om mee te gaan in het podcast advies.
"El Tarangu"
Beste miniserie in podcast vorm die ik tot nu toe heb beluisterd, nog altijd.
"El Tarangu"
Beste miniserie in podcast vorm die ik tot nu toe heb beluisterd, nog altijd.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.