Dominantie in de sprint is idd wel groot momenteel.
Vrouwenwielrennen
-
- Forum-lid
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dominante sprinters zijn toch van alle tijden?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Het is een vaststelling.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klopt, van mij ook 
Aan Visma, Trek, UAE en FDJ de schone taak om de koers zo hard te maken dat Wiebes niet om de winst kan sprinten.
Zou met die 4 ploegen toch moeten kunnen zou je denken.

Aan Visma, Trek, UAE en FDJ de schone taak om de koers zo hard te maken dat Wiebes niet om de winst kan sprinten.
- CampaYolo
- Forum-lid
En toch rijden ze in San Remo naar de slachtbank.daniel1975 schreef: ↑27 mar 2025 19:54 Klopt, van mij ook
Ik hoop dat dit jaar het vrouwenwielrennen iets meer wordt dan SD-worx tegen vollering.
(Stiekem verwacht ik iets onverwachts van Pieterse. Ergens...een keer...)
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
- daniel1975
- Forum-lid HC
SDW heeft dat al een paar jaar kunnen oefenen: met z’n allen achter Annemiek aan…
Ik verwacht nog wel veel meer verrassingen. Als er iemand kampioen pieken is op het juiste moment is het ferrant-prevot, die gaan we ook nog wel zien. En als het echt omhoog gaat is SDW geen partij voor Vollering (met support van Labous). De italiaanse dames pakken ook nog wel wat. Wordt echt geen 1-2 je voor SDW ondanks 2 sterke troeven.
Ik verwacht nog wel veel meer verrassingen. Als er iemand kampioen pieken is op het juiste moment is het ferrant-prevot, die gaan we ook nog wel zien. En als het echt omhoog gaat is SDW geen partij voor Vollering (met support van Labous). De italiaanse dames pakken ook nog wel wat. Wordt echt geen 1-2 je voor SDW ondanks 2 sterke troeven.
Ik moet de vier sjarels van wielerclub wattage toch gelijk geven over de laatste ritten in het vrouwenwielrennen. Er zijn toch teveel ploegen die zich te gemakkelijk neer leggen bij de suprematie van de toppers.
Uno-X Mobility or bust!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Daarom hoop ik op wat gedeelde belangen bij Visma en de andere topploegen. Vos en PFP lijken mij ruim voldoende koersinzicht te hebben om dit te snappen.
En hopen dat Demi sterk genoeg is en eindelijk wat heeft geleerd om zelf op het juiste moment aan de boom te schudden. In potentie zijn er echt genoeg (sub)toppers die het SDW moeilijk kunnen maken om de boel te controleren.
En hopen dat Demi sterk genoeg is en eindelijk wat heeft geleerd om zelf op het juiste moment aan de boom te schudden. In potentie zijn er echt genoeg (sub)toppers die het SDW moeilijk kunnen maken om de boel te controleren.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat klopt hier niet aan dan?daniel1975 schreef: ↑28 mar 2025 10:47
En hopen dat Demi sterk genoeg is en eindelijk wat heeft geleerd om zelf op het juiste moment aan de boom te schudden.
Wie zegt dat het met "sterk genoeg" te maken heeft. Je moet ook nog durven. Net zoals anderen het moeten durven om bijv. Lorena het moeilijk te maken.daniel1975 schreef: ↑28 mar 2025 12:30Wat klopt hier niet aan dan?daniel1975 schreef: ↑28 mar 2025 10:47
En hopen dat Demi sterk genoeg is en eindelijk wat heeft geleerd om zelf op het juiste moment aan de boom te schudden.