Als hij op de Cipressa en Poggio al niet van Ganna en vd Poel afkomt, hoe moet hij dat dan op de kasseien doen, waar zijn gewicht eerder een nadeel is dan een voordeel? Nu komen daar straks van Aert, Pedersen, misschien Philipsen en nog wat anderen bij. Uiteraard krijgen er ook weer een aantal met pech te maken, maar ik zie hem echt niet als favoriet, hooguit een gevaarlijke outsider.Tussendoor schreef: ↑26 mar 2025 21:27 Als Pogacar en Parijs-Roubaix meedoet, wordt het voor Wout van Aert nog verdomd lastig om tweede te worden...
Wielerseizoen 2025
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Ineos trekt even een blikje tijdrijders open in de E3 
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wordt een flinke opgave voor Wout om nu nog 2e kunnen worden.... 

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zo, dat wordt 45min kijken naar Matje 
EDIT: Ah, gelukkig! Midden in de achtervolging even reclame omdat het anders saai wordt.....

EDIT: Ah, gelukkig! Midden in de achtervolging even reclame omdat het anders saai wordt.....
- daniel1975
- Forum-lid HC
Succes de komende weekenden voor de andere renners. Rijdt ze vandaag zittend uit het wiel 

-
- Forum-lid
Het mooie van van der Poel is dat hij ofwel meedoet om te winnen, en het dan ook gewoon doet! Of hij rijdt mee om een ploegmaat aan de winst te helpen, wat dan ook meestal lukt. Of hij rijdt mee om gewoon wat kilometers te maken en bemoeit zich totaal niet met de strijd. En het mooie is: je ziet het gewoon aan zijn rijstijl welke van de drie het wordt!
Wat een klasbak
Wat een klasbak
Adversity is the Catalyst of Change
Voor sommige wielerkenners is deze prachtvertoning verrassend. Blijkbaar niet goed opgelet de afgelopen maanden. Het was mij al duidelijk na het WK veldrijden.
-
- Forum-lid
Sterk staaltje koersen van MVDP. Met bewondering naar gekeken.