Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Muziek - Een streling voor het oor ...

Orlok
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Orlok 23 mar 2025 18:47

Oh, je bedoelt Hotel California, pff moeilijk hoor om het voluit te schrijven (ctrl-c en ctrl-v kan ook). 😉
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

rene
Forum-lid HC

Gebruikersavatar rene 23 mar 2025 18:49

Hors Categorie
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

rikkert
Forum-lid HC

rikkert 24 mar 2025 07:40

werkpaard schreef: 20 mar 2025 20:26
rikkert schreef: 20 mar 2025 09:04 Uit ervaring kan ik beamen dat een juf een goede keus is :-).

Mbt de Nijs: voor zijn naasten natuurlijk droef nieuws. Qua muziek kon het me niet bekoren, maar het mooie aan artiesten is dat na hun dood de muziek voor de liefhebbers gewoon blijft bestaan.

Van de week in de sportschool tijd mijn kracht-uurtje weer eens Springsteen opgezet. Blijft toch lekker. En beter dan de niks-aan-de-hand-house-muzak die ze in de sportschool draaien.

Heeft iemand daar nog een tip voor: ik heb van die bluetooth-oortjes (goedkope versie van de action), maar daar hoor ik die prut-house van de sportschool doorheen. Dus ik sport nu met zo'n grote over-ear koptelefoon (wel lekker geluid), maar dat is ook niet ideaal, warm. Iemand ervaring met dan die dopjes die echt in je oor zitten, eventueel met noise cancelling? Werkt dat beter (filtert het geluid van buiten goed eruit). Ik snap dat de bose's ed prima zijn, maar ik zoek een slagje goedkoper, ik zag bv rolfstone:

- deze: https://rolfstone.com/rolfstone-nova-sp ... 2NEALw_wcB
- of deze: https://rolfstone.com/rolfstone-luna/?_ ... 2NEALw_wcB

Advies is welkom!
Goed werkende noise cancelling heeft zijn prijs. Het merk Rolfstone heb ik nog nooit van gehoord. Wellicht heb je iets aan dit overzicht van Tweakers. https://tweakers.net/reviews/12976/in-e ... ozijn.html
Dank je werkpaard, dat was een nuttige link.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

CampaYolo
Forum-lid

Gebruikersavatar CampaYolo 28 mar 2025 00:46

Vraagje...
Wat zou Clint (Eastwood) zijn zonder Enrico.
Wie heeft eigenlijk de muziek van de Lord of the rings triologie gemaakt? (Ik vraag het voor Jeff)
En waarom wordt de beste film ooit (national lampoons christmas vacation) begeleid door het slechtste nummer ooit?
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.

CampaYolo
Forum-lid

Gebruikersavatar CampaYolo 28 mar 2025 00:52

Wie de nieuwe James Bond ooit zal worden zal me overigens een worst wezen, zolang dat bas deuntje maar blijft. Maar dat hadden je al door
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 28 mar 2025 06:31

Bond kunnen ze beter mee stoppen. Ze moeten tegenwoordig aan veel te veel tere zieltjes denken.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 28 mar 2025 09:24

CampaYolo schreef: 28 mar 2025 00:46 Wie heeft eigenlijk de muziek van de Lord of the rings triologie gemaakt? (Ik vraag het voor Jeff)
Ik heb niks met Lord of the rings maar van een aantal muziekvrienden weet ik dat die soundtrack het goed doet bij liefhebbers.
Een maatje heeft verschillend sets met 1,2, 3 en 4 lp's. Wat die heeft staan aan soundtracks van deze trilogie kan je heel knappe wielen kopen :mrgreen:

Maar ach zo heb ik ook een paar thema's in m'n muziekcollectie die wat zijn doorgeslagen.

Ga zo een ander maatje oppikken. Die is aan het herstellen van zeer ernstige vorm van guillain barre. Hij wil echt een nieuwe start maken en ik ga kleren met hem kopen. Die ziekte heeft ook wat met z'n mentale gesteldheid gedaan en heeft met shoppen even iemand nodig die ja knikt. Ga ik graag doen.

Daarna koersen (2 vandaag!) kijken en dan lekker mediterrane kip met bijlages.
Zelf gemaakt ijs toe..........koffie en doen we nog een filmpje..............

Met die gast bizar veel meegemaakt.
Daarom voor ik hem oppik nog even koffie met Never a Dull Moment.

Mehekachtohapi
Forum-lid

Mehekachtohapi 28 mar 2025 09:35

Goed bezig Gerard!

Hier staat vandaag de hele dag Gregory Porter op. Morgen met de vandaag jarige mevrouw MeHedinges naar zijn concert in AFAS Live, dus even alle albums langs! Liever hoor ik dit soort artiesten in een kleinere zaal zoals Paradiso, maar helaas. Het gaat sowieso een feestje worden met een middagje Amsterdam, lekker eten en goede muziek.

lugosi
Forum-lid HC

lugosi 28 mar 2025 20:06

CampaYolo schreef: 28 mar 2025 00:46 ......
Wie heeft eigenlijk de muziek van de Lord of the rings triologie gemaakt? (Ik vraag het voor Jeff)
...
De muziek van LotR is van Howard Shore.

Plaats reactie