Wielerseizoen 2025
-
- Forum-lid
Met die redenatie heeft alleen Alpecin het goed gedaan dit jaar.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik kijk ook wel naar vorig jaar. Die terugval na zo'n topjaar was toch wel heel groot.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Daar heb je gelijk in. 2023 was ook wel bizar. Maar goed, de Tour moet nog komen, dat blijft het voornaamste doel als ik mij niet vergis. Als Wout van Aert niets wint in het voorjaar is dat ook geen schande. Er staat op dit moment geen maat op Mathieu van der Poel en Tadej Pogacar.
Niks winnen okee tot daar maar moest hij geen rol spelen in de finales dat zou toch wel een serieuze domper zijn.ColumsbusMJ schreef: ↑29 mar 2025 18:02 Daar heb je gelijk in. 2023 was ook wel bizar. Maar goed, de Tour moet nog komen, dat blijft het voornaamste doel als ik mij niet vergis. Als Wout van Aert niets wint in het voorjaar is dat ook geen schande. Er staat op dit moment geen maat op Mathieu van der Poel en Tadej Pogacar.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

met jorgensen, kruiswijk, kelderman, van aert, benoot, tratnik, Uytdebroeks, Valter, kuss, affini, vingegaard, Laporte kun je toch wel een redelijk sterke tourploeg maken.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

- daniel1975
- Forum-lid HC
Op zich wel, maar of die op kunnen tegen het UAE geweld? In the end zal het daar toch man tegen man tussen Remco, Pogi en Vinnie gaan denk ik.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Jorgenson moet nog een goede grote ronde rijden, Kuss is zeer wisselvallig en de rest kan sowieso niet mee met zo ongeveer de beste 10 klimmers van UAE (en Tratnik rijd voor Bora
).
Dan zou ik Jorgenson meenemen voor het klassement, zonder al teveel druk en lekker ritten pakken.
Natuurlijk wordt het een aantal etappes man tegen man, maar de koers compleet controleren gaat never nooit meer gebeuren met deze jongens. Dan wordt het b.v. al lastig om vroeg in de ronde het geel te pakken.

Dan zou ik Jorgenson meenemen voor het klassement, zonder al teveel druk en lekker ritten pakken.
Natuurlijk wordt het een aantal etappes man tegen man, maar de koers compleet controleren gaat never nooit meer gebeuren met deze jongens. Dan wordt het b.v. al lastig om vroeg in de ronde het geel te pakken.
Campagnolo Ultra Dork
Niemand?
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ineos doet het goed, Alpecin en UAE uiteraard prima en Trek rijdt goed vooraan. Is er eigenlijk wel plek op de Vlaamse wegen om Bora en Visma ook op de eerste rij te hebben? Voor de van Dijke broertjes zal het sowieso wel in Parijs-Roubaix moeten gebeuren denk ik.
Campagnolo Ultra Dork