Indien Kuss, Kelderman, Kruijswijk of Benoot niets winnen in dit voorjaar? Dit is zeker geen schande,ColumsbusMJ schreef: ↑29 mar 2025 18:02 Daar heb je gelijk in. 2023 was ook wel bizar. Maar goed, de Tour moet nog komen, dat blijft het voornaamste doel als ik mij niet vergis. Als Wout van Aert niets wint in het voorjaar is dat ook geen schande. Er staat op dit moment geen maat op Mathieu van der Poel en Tadej Pogacar.
want dit zijn luxeknechten waarvan dit door de ploeg niet verwacht wordt.
Wout, die als kopman aantreed in de klassiekers/monumenten, en zich wel verschuilen kan achter
"ik moét just niks", moét dit vooral wél om de reden dat hij grotendeels hiervoor, royaal betaald wordt.
Visma LaB is haast obsessief in het behalen van hun 'doelstellingen' en Plugge heeft reeds jaren
geleden verteld dat de zege in de RVV en PR, elk jaar opnieuw hoog in ranking staan bij hun.
Visma LaB wacht ondertussen reeds 6 jaren op die begeerde RVV en PR-zege en hun grootste ambitie
in de grote ronde's heeft hier totaal niks mee te maken of zege's in de grote ronde's gaat het verliezen
in de RVV en PR bijlange niet goedmaken.